תקשורת ומדיה

איש התקשורת חושף את הטרגדיה המשפחתית: "אני לא נשארת בגיהינום"

העיתונאי ויועץ התקשורת הבכיר ברק סרי איבד לפני חודש את בתו יובל, ששמה קץ לחייה והיא בת 30 בלבד. כעת הוא חושף בגילוי לב את ההתמודדות הקשה שלה עם מחלת המניה דיפרסיה, ומה קרה ביום האחרון לחייה
מערכת ice |  2
ברק סרי (צילום צילום מסך מתוך חדשות 12)
במלאת חודש למותה בגיל 30 בלבד של יובל סרי, חשף אביה, איש התקשורת המוערך ברק סרי, את הסיפור האמיתי מאחורי הטרגדיה. כזכור, ב-5 ביולי הודיעה המשפחה בצער על פטירתה של יובל, מה שגרם לאבל כבד בעיר מגוריהם אשדוד. סרי היה מועמד לראשות העיר אשדוד ויובל עצמה היתה עובדת עירייה.
בריאיון ל"ידיעות אחרונות" סיפר ברק סרי בגילוי לב כי בתו סבלה ממחלת המניה דפרסיה, שהתפרצה במהלך שירותה הצבאי. למרות זאת חיה חיים מלאים והיתה על סף סיום תואר במדעי ההתנהגות, ואף תכננה להמשיך לתואר שני בפסיכולוגיה. בתקופה האחרונה סבלה מהתקפים חמורים, ויומיים לפני מותה הציע לה הפסיכיאטר טיפול חדש, לצורך כך התאשפזה במחלקה פתוחה.
בבוקר אותו יום נורא, עוד טרם החלה בטיפול, הודיעה יובל לאביה כי היא רוצה לצאת מהמוסד ואמרה לו: "אני לא רוצה לחיות ככה, את החיים האלה אני לא רוצה", והוסיפה: "אני לא נשארת בגיהינום הזה". סרי נלחם למנוע את יציאתה וניסה לדבר על לבה, אך היא נמלטה והשתיקה את הטלפון - עד שבשעת ערב נמצאה ללא רוח חיים.
 
ברק סרי, לשעבר יועץ התקשורת של שר הביטחון אהוד ברק, השר לביטחון פנים אבי דיכטר, שר התחבורה ישראל כץ ושר הפנים אריה דרעי, הוא היום פאנליסט קבוע בקשת 12 וכן מגיש את תוכנית הבוקר ב-103fm לצדו של ינון מגל. בהספד קורע לב בלווייתה של בתו, אמר סרי: "בתי אהובתי יובל, יקירת לבי, שכל כולה היתה אהבה, נתינה וחסד, נגאלה מייסוריה הקשים. אהבנו אותה אהבת נפש. אתגעגע אליה עד יום מותי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ברק סרי
    דויד 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני משתתף בצערך על פטירת בתך. צפיתי בך היום בפאנל בערוץ 12,ופעם ראשונה שהיה תענוג להקשיב לך. כנראה שהאירוע המטלטל שעברת עם מות בתך הביא אותך לעשות חשבון נפש, ולדבר באופן אמיתי וישיר. - כל הכבוד!!!
    סגור
  • 1.
    משתתפים בצערך העמוק
    הלב נקרע 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רפואת הגוף והנפש לכולם
    סגור