תקשורת ומדיה

העיתונאית המוערכת רותחת מעצבים: "אנחנו מחכים שייתנו לנו בראש"

העיתונאית ליאת רון מתחה ביקורת חריפה על התנהלות הממשלה בנוגע לתגובת איראן וחיזבאללה. ליאת רון: "למה ממשלת הימין על מלא לא קמה על רגליה האחוריות ועושה משהו? הימין בא ואומר ש'אנחנו לא סופגים, אנחנו מתקיפים' ועכשיו אנחנו מחכים שיתנו לנו בראש"

מערכת ice |  3
העיתונאית ליאת רון (צילום עדי אורני)
העיתונאית ליאת רון, אשר מגישה את תוכנית רדיו ב-103FM יחד עם אראל סג"ל, מתחה ביקורת חריפה על התנהלות ממשלת הימין בנוגע לתגובת איראן וחיזבאללה, זאת בשל חיסול איסמאעיל הנייה ומוחמד דף
"למה אנחנו 3-4 ימים יושבים כמו מטומטמים ולא עושים כלום?", שאלה אשת התקשורת והוסיפה: "למה ממשלת הימין על מלא לא קמה על רגליה האחוריות ועושה משהו? הימין בא ואומר ש'אנחנו לא סופגים, אנחנו מתקיפים' ועכשיו אנחנו מחכים שיתנו לנו בראש".
 
העיתונאי אראל סג"ל, אשר מגיש תוכנית רדיו יחד עם ליאת רון, התייחס לביקורת החריפה שמיוחסת לצה"ל בנוגע לאופן התנהלותו בימים אלו. "אנחנו לא נכנעים לאמריקנים. אתה פגעת בהנייה, פגעת ברמטכ"ל חיזבאללה, פגעת במוחמד דף, הבוקר הורידו את שר הכלכלה של החמאס - לבוא ולומר שצה"ל לא עושה כלום זה פשוט לא נכון. צה"ל נלחם טוב ברצועת עזה ויילחם טוב גם בלבנון אם יצטרך".
 
מוקדם יותר היום, התארח חה"כ משה סעדה (הליכוד) לענת דוידוב ואודי סגל בתוכנית "שבע עד תשע, ב-103FM. במהלך הריאיון, הכריז חה"כ סעדה כי יש להחליף את יואב גלנט, שר הביטחון.
"צריך להחליף את שר הביטחון בגלל הרפיסות שהוא מגלה, ברצון שלו לסגת כל הזמן, וחוסר היכולת שלו לנהל שיח עם ראש הממשלה - ראש הממשלה הוא הטייס, שר הביטחון הוא טייס המשנה, כשהנווט מתבלבל במטוס וחושב שהוא הטייס, המטוס הזה יתרסק", כך אמר חה"כ סעדה לאודי סגל וענת דוידוב.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דברי ליאת רון
    מחמוד א זהאר 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ליאת דבריך משקפים עמדת 90% מאזרחי המדינה .ואולם ,כפי הנקרא והנשמע לאדון היושב בבונקר כפי תאומו בדחיה ,מדינת היהודים לא מעניינת !!מה שמעניין אותו:כיצד לשמור על כסאו בשלום ולו גם לעוד 50 שנה!! ומשכפי הנראה הגיע להסכמה עם האמריקאים ,הסכמי סייקס פיקו יוחיו וכל אזור הגליל המערבי,הגליל העליון,רמת הגולן כולל אזור הכינרת יועברו לשליטה לבנונית וזאת מעכו וצפונה!!? ולדאבוני,והלוואי ואתבדה ,זה הוסכם על ידי ראש ממשלתינו והאמריקאי!!
    סגור
  • 1.
    מה לא מובן?!
    אנצי!!!! 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הממשלה כבר הבינה מזמן שאם היא תנקוט בצעד קיצוני כמו החזרת השבויים וכו',אז תהיה ועדת חקירה והממשלה תתפרק.כך שהם עושים כל מה שהם יכולים כדי שהמלחמה תימשך.כך הם מרחיקים את הקץ כמה שהם יכולים וזה התשובה לליאת רון."לפוליטיקאים אין שום קשר למוסר"-ניקולו מקיאבלי מדינאי ופילוסוף!
    סגור
  • משיב 1
    מחמוד ע 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מסתבר כי דבריך אינם ולא היו אלא הבל הבלים!! כדאי לך ללמוד מי נגד מי ולמה?! כי הצד העויין את נתניהו, יעשה הכל בהשבת השלטון לידיו, ויעשה הכל לשם כך!! זאת ועד בעצה אחת עם האמריקאים השואפים לחיסולה של היישות הציונית ואתמול!!
    סגור