תקשורת ומדיה

דרמה בשידור חי: "להחליף את שר הביטחון בגלל הרפיסות שהוא מגלה"

חה"כ משה סעדה התראיין לענת דוידוב ואודי סגל בתוכנית הרדיו "שבע עד תשע" ב-103FM, והכריז כי יש "להחליף את שר הביטחון בגלל הרפיסות שהוא מגלה". חה"כ משה סעדה: "צריך להחליף את שר הביטחון בגלל הרפיסות שהוא מגלה, ברצון שלו לסגת כל הזמן, וחוסר היכולת שלו לנהל שיח עם ראש הממשלה"

מערכת ice | 
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
חה"כ משה סעדה (הליכוד), התראיין הבוקר (שני) לענת דוידוב ואודי סגל בתוכנית הרדיו "שבע עד תשע" של 103FM, ואמר כי "צריך להחליף את שר הביטחון בגלל הרפיסות שהוא מגלה".
חברת הכנסת מטעם מפלגת הליכוד, מתח ביקורת חריפה על התנהלותו של יואב גלנט, שר הביטחון ואמר: "צריך להחליף את שר הביטחון בגלל הרפיסות שהוא מגלה, ברצון שלו לסגת כל הזמן, וחוסר היכולת שלו לנהל שיח עם ראש הממשלה - ראש הממשלה הוא הטייס, שר הביטחון הוא טייס המשנה, כשהנווט מתבלבל במטוס וחושב שהוא הטייס, המטוס הזה יתרסק".
בעקבות דבריו של חה"כ משה סעדה, מיהר העיתונאי בן כספית לתקוף אותו בתוכניתו המשותפת עם ינון מגל ב-103FM. "משה סעדה מדבר על זה שהשר גלנט רופס? אז גלנט הוא הרופס ונתניהו הוא החותר למגע, ב-11 באוקטובר גלנט הביא אז הצעה למכת מנע עוצמתית על חזיבאללה, הרמטכ"ל ומערכת הביטחון תמכה, נתניהו התנגד. עכשיו הם קוראים לגלנט רופס?". 
 
כזכור, בחודש שעבר שיגר איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי, מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ובו מתח ביקורת חריפה על התנהלותו של יואב גלנט, שר הביטחון. מלבד זאת, כתב בן גביר במכתב ששוגר לראש הממשלה: "נדמה, כי זו העת לבצע חילופים בתפקיד שר הביטחון, להכניס לתפקיד אדם אמיץ, אמין, שיהיה מסוגל להתמודד  מול האתגרים הכבירים העומדים בפניה של ישראל בעת הזו״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה