משפט

משה סעדה למפגינים: "אנחנו בליכוד לא חוששים מכם"

חבר הכנסת מהליכוד הגיב בחריפות להפגנה כנגד הרפורמה המשפטית שהתקיימה אמש מול ביתו: "אנחנו נעשה הכל כדי להעביר את הרפורמה ולחקור את הפרקליטות"
מערכת ice | 
משה סעדה (צילום פייסבוק/ משה סעדה)
יום סוער עבר על חברי הכנסת מהליכוד אמש (ראשון). זה התחיל עם שמחה רוטמן, שהגיע לאוניברסיטת תל אביב ונתקל במחאת ענק, בסופה יו"ר וועדת החוקה נאלץ להיעזר בכוחות אבטחה על מנת להתפנות מהמקום. בשעות הערב, גם משה סעדה נתקל במפגינים כנגד הרפורמה המשפטית, הפעם מול ביתו.
סעדה הגיב לאירוע בחשבון הטוויטר שלו, כאשר לצד תיעוד של המחאה הוא צירף תמונה מהדיון שקיים בנוגע לרפורמה וכתב: "מצד אחד אנשים שמקיימים שיח אמיתי וטוב על הרפורמה המשפטית, על עבודת הממשלה והאתגרים שעומדים בפני מדינת ישראל. מצד שני אנשים שטופי מוח, שצועקים את המילה 'ד-מו-קרט-יה' אך באקט *אנטי דמוקרטי* מנסים לשבש לנבחרי ציבור מהימין את סדר היום בצורה אלימה. אז קבלו מבזק: דמוקרטיה היא שלטון העם, לכן לא תצליחו לכפות עלינו את דעתכם או להשתיק אותנו בעזרת אלימות מילולית או פיזית. נבחרנו כדי לשנות - וכך גם נעשה".
   
הבוקר, סעדה התראיין לרדיו צפון והמשיך את הקו שלו עם המסר למפגינים: "אנחנו בליכוד לא חוששים מכם ומול האלימות הזאת והאנטי דמוקרטיה, אנחנו נעשה הכל כדי להעביר את הרפורמה ולחקור את הפרקליטות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה