תקשורת ומדיה

שלמה פילבר בווידוי מטלטל: "החיים שלך נעצרו – אין לך כלום" |צפו

עו"ד שלמה פילבר, אשר במסגרת חקירת תיק 4000 הושעה מתפקידו בשנת 2017 והפך לעד מדינה, התארח בפודקאסט של העיתונאי נדב פרי וסיפר על חווית המעצר. שלמה פילבר: "בסטייט אוף מיינד הנפשי שלך אתה מבין שהחיים שלך נעצרו, שמה שהיה לא יהיה"

מערכת ice | 
שלמה פילבר בעדותו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
עו"ד שלמה פילבר, לשעבר מנכ"ל מועצת יש"ע ומנכ"ל משרד התקשורת, אשר במסגרת חקירת "תיק 4,000" הושעה מתפקידו בשנת 2017 והפך לעד מדינה, התארח בפודקאסט של העיתונאי נדב פרי וסיפר על חווית המעצר בשנת 2018, במסגרת פרשת בזק – אלוביץ'
כזכור, לאחר שנחקר לראשונה באזהרה והושעה מעבודתו במשרד התקשורת, משטרת ישראל החליטה לשלוח את שלמה פילבר למעצר של חמישה ימי מעצר במסגרת חקירת הפרשה.
יומיים לאחר מכן, פילבר חתם על הסכם עד מדינה לפיו יועמד רק לדין משמעתי, זאת בתמורה לכך שימסור מידע חדש אשר עשוי לשפוך אור על הפרשה ולקדם את החקירות נגד מספר חשודים, ביניהם רה"מ נתניהו. נזכיר, שלמה פילבר טען, גם לאחר חתימת הסכם עד המדינה, כי הוא לא ביצע כל עבירה.
 
@allinhouseofpodcasts

שלמה פילבר מספר לנדב פרי על חווית המעצר הפודקאסט של נדב פרי | שלמה פילבר | הפרק זמין בכל הפלטפורמות

♬ original sound - All•in הבית של הפודקאסטים
כאמור, בפודקאסט של נדב פרי, סיפר עו"ד שלמה פילבר, על חווית המעצר ואמר: "אני אגיד לך משפט קשה שאמר לי מישהו שהוא גם בעולם של המלחמה עכשיו ושל השבויים עכשיו וגם היה בעולמות המעצרים. הוא אמר לי שזה הדבר הכי קרוב לחוויית שבי".
פילבר המשיך לתאר את אותה הסיטואציה לעיתונאי נדב ופרי. "כשדופקים לך בדלת בהפתעה ולוקחים אותך אנשים, מאיימים עליך ואומרים לך: 'העולם שלך חרב עכשיו' -  אתה לא יודע לכמה זמן אתה הולך.  זה לא חשוב כרגע אם אתה נמצא במנהרה, זה כן חשוב כמובן יש הבדלים, אבל בסוף בסטייט אוף מיינד הנפשי שלך אתה מבין שהחיים שלך נעצרו, שמה שהיה לא יהיה". 
עוד אמר עו"ד שלמה פילבר: "אתה מבין שאין לך יותר עבודה, שאין לך יותר חברים, שאין לך יותר שם טוב. מישהו אחר בכלל מכניס אותך וקובע לך מתי אתה יכול ללכת לשירותים ומתי אתה לא יכול. אין לך שעון על היד, אין לך כלום". 
לאחר שסיפר על השיחה המעניינת שהתקיימה בינו לבין אותו חבר קרוב, הודה עו"ד שלמה פילבר: "זה נכון, זה הדבר הכי קרוב לחוויית שבי. בדרך כלל, כשאתה נוגע באירוע, אתה פתאום מתחיל לגלות קבוצות תמיכה מסביב. הרבה מאוד אנשים שעברו את אותם אירועים באים אלייך, מדברים איתך והכל. אני יכול להגיד על הרבה מאוד אנשים מאוד חזקים ומאוד מצליחים שאמרו לי שהם תקופות מאוד ארוכות חיו על כדורים פסיכיאטריים אחר כך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה