תקשורת ומדיה

מגיש חדשות כאן 11 תחת מתקפה: "חסמתי מאות חשבונות"

"כל הערב אני שומע מתומכי ההתפרעויות בבסיסים את הטיעון: לא אמרת מילה כשהשמאל חסם כבישים, טול קורה, צבוע וכו׳", כך שיתף עקיבא נוביק, מגיש מהדורת חדשות הלילה של כאן 11, את עוקביו ברשת החברתית X. עוד כתב העיתונאי: "העמדה שלי על חסימות ובריונות עקבית ונחרצת, ואני שם אלף *** על הטוקבקים האלה"

מערכת ice | 
עקיבא נוביק (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
עקיבא נוביק, מגיש מהדורת חדשות הלילה של כאן 11, מרבה להביע את עמדותיו השונות ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). על רקע סערת מעצר חיילי המילואים, מאות מפגינים פרצו לבסיס בית ליד. 
בעקבות אותו אירוע חריג אשר סוקר בהרחבה בכלי התקשורת השונים, פרסם עקיבא נוביק ציוץ ברשת החברתית וכתב: "כל הערב אני שומע מתומכי ההתפרעויות בבסיסים את הטיעון: לא אמרת מילה כשהשמאל חסם כבישים, טול קורה, צבוע וכו׳ וכו׳". 
נוביק שיתף ברשת החברתית שתי כתבות בהן ניתן להבחין כי מתח ביקורת חריפה על המפגינים המזוהים עם קבוצת קפלן, המתנגדת לממשלת הימין והעומד בראשה, בנימין נתניהו. 
 
לצד זאת, כתב העיתונאי: "האמת היא שכתבתי ודיברתי עשרות פעמים נגד חסימות. בכאן, בהארץ, בשביעי וגם כאן. העמדה שלי על חסימות ובריונות עקבית ונחרצת, ואני שם אלף *** על הטוקבקים האלה".
לאחר שהציוץ שלו זכה לתגובות ולייקים רבים ברשת החברתית, כתב נוביק לעוקביו: "חסמתי מתחילת המלחמה כמה מאות חשבונות, אולי יותר, כדי לטהר את האוויר שאני נושם פה. ממליץ בחום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה