ויראלי

מגישת כאן 11 חושפת בכאב: זה האיום שקיבלתי בשידור

הדס גרינברג חשפה שיחה מטרידה: "במהלך תיעוד בסלולארי שלי את הפריצה לבסיס, בא לעברי מפגין מהפורצים והזהיר בנימוס באוזן:  ״כדאי שתפסיקי לצלם עכשיו! כי אם לא, אני אגיד לכולם שאת מכאן 11 ואז אני לא אחראי אייך זה יגמר״
מערכת ice |  2
הדס גרינברג (צילום מסך)
מגישת כאן 11 הדס גרינברג, חשפה כי אתמול (שני) בזמן שעסקה שעות בסיקור האנרכיה בבית ליד, קרה משהו שלדבריה תקדים שבגינו "מומלץ שמישהו יתעורר פה לפני שירצחו כאן עיתונאים.  כן, התכוונתי ירצחו, אנחנו באמת לא ממש רחוקים משם".
גרינברג כתבה בין היתר: "בעיטות, דחיפות, יריקות, רדיפה עם היצמדות לגוף, תקיעת אצבע משולשת בפנים, זריקת מים, חבלה בציוד, גניבת מיקרופון כל זה לצד הקללות: ״מזדיינת עם ערבים״ ״שמחבלים יזיינו אותך״ ״שרמוטה״ ״אל ג׳זירה״ ״תעופו יה זונות״ ״שמאלנים בוגדים. רק 14״. 

עוד כתבה: "כך נראתה ונשמעה התקיפה שטליה הצלמת ואני עברנו אתמול בבית ליד. טליה, באמצע התקיפה, בזמן שאני מנסה לאסוף חלק מהציוד כדי שנתרחק מההמון צעקה נסערת לשוטר לידה: ״בוא תעזור״ הוא הביט בה והחזיר ראש לסלולארי. שניה לפני שזה הסלים עוד יותר קלטו שוטרים אחרים ו״פתחו לנו ציר מאובטח״  להרחקתנו מהתוקפים. אח״כ הסביר לי אחד השוטרים שעם כל הרצון הטוב, עבודתם זה לא לשמור על עיתונאים בהפגנה".
לסיום הסבירה: "בהמשך הערב, במהלך תיעוד בסלולארי שלי את הפריצה לבסיס, בא לעברי מפגין מהפורצים והזהיר בנימוס באוזן:  ״כדאי שתפסיקי לצלם עכשיו! כי אם לא, אני אגיד לכולם שאת מכאן 11 ואז אני לא אחראי אייך זה יגמר״. חוויתי כבר תקיפות ע״י פעילי ימין קיצוניים, בשומר חומות בלוד, בשטחים, בהפגנות, בקיצור, זה לא חדש, אנחנו כחברה כבר בתהום.  עכשיו רק נראה מתי ואייך ובעיקר האם נצא ממנו. כי גם אם נצא, מסתמן שזה לא יהיה בשלום".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצפה לשמוע גינוי חריף מ איילה חסון
    יוסי 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מצפה לשמוע גינוי חריף מ איילה חסון
    סגור
  • כמו שציפית לגינוי חריף על אינספור תקיפות כתבי 14?
    אסף 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל ערוצי גבלס נדמו כשבעטו וירקו על כתבי 14 כולל אישה בהריון ואף לא אחד הועמד לדין. לכו צבועים
    סגור