תקשורת ומדיה

אשת התקשורת המוערכת תומכת בנתניהו? "שאפו - הוא פנומן"

העיתונאית סיון כהן התייחסה לנאום נתניהו בקונגרס בתוכנית הרדיו שלה ב-103FM. כהן שיבחה את נתניהו על נאומו ואמרה: "הוא באמת פנומן בתחום, שאפו". לצד זאת, כהן מתחה ביקורת חריפה על התנהלותו בימים מורכבים אלו: "מה שיקף בנוסף הנאום הזה? את ההחמצה ההיסטורית ששמה הוא בנימין נתניהו"

מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/Dudu Bachar/POOL)
בתוכנית הרדיו שלה ב-103FM, התייחסה העיתונאית סיון כהן לנאומו של רה"מ בנימין נתניהו בקונגרס האמריקני. "נתניהו המריא ביום שני לקמפיין חייו. הכל תוכנן בקפידה, המרווח כדי לסדר את הג׳ט לג לקראת הנאום, ההימור המחושב שטראמפ יזכה בבחירות בנובמבר ואז יוכרזו בחירות גם בישראל", כך פתחה כהן את דבריה.
לטענתה, הנאום של נתניהו אמש (רביעי) בקונגרס האמריקני מהווה "יריית פתיחה מוצלחת במיוחד לקמפיין" של ראש הממשלה בנימין נתניהו. על אף התגובות השליליות שקיבל נתניהו על נאומו בקונגרס האמריקני, העיתונאית סיון כהן ציינה כי מדובר ב"נאום הטוב ביותר של נתניהו בקונגרס". 
"הקהל קם שוב ושוב על רגליו, ראש הממשלה העביר בצורה מושלמת ואנגלית מצוחצחת את כל המסרים שרצה. זה הפורטה שלו, הוא באמת פנומן בתחום, שאפו.  אפשר להגיד גם את זה", אמרה כהן למאזיניה בתוכנית הרדיו. לצד זאת, כהן מתחה ביקורת חריפה על התנהלות רה"מ נתניהו בימים מורכבים אלו. לדבריה, קיים פער עצום בין נאומו בקונגרס לבין התנהלותו כראש הממשלה ולמצב העגום השורר בחברה הישראלית. 
 
"מה שיקף בנוסף הנאום הזה? את ההחמצה ההיסטורית ששמה הוא בנימין נתניהו. את הפער הגדול בין הכריזמה והמילים הנוקבות למציאות העגומה שלנו, לחברה השסועה והמפולגת, לניתוק. ל-115 חטופים שעדיין בעזה, ל-7 באוקטובר. הנאום היה סופרטנקר מצוין לטיפול בהסברה, עכשיו השאלה, איך בדיוק מטפלים בחיים עצמם", אך אמרה כהן בתוכנית בתחנת הרדיו 103FM. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה