תקשורת ומדיה

לאן נעלמה אופירה אסייג? מגישת הטלוויזיה מתעלמת מנאום נתניהו

אופירה אסייג, שנכחה בזמן הנאום של בנימין נתניהו בפני הקונגרס האמריקאי באירוע יחד עם סטטיק, מתעלמת לחלוטין מהנאום של ראש הממשלה ועד כה לא הגיבה על כך. לעומת זאת, אייל ברקוביץ' ועוד איך הגיב
מערכת ice |  4
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחרי הנאום של ראש הממשלה בנימין נתניהו אמש (רביעי) בפני הקונגרס האמריקאי, בו דיבר על מגוון נושאים בוערים ביניהם האיום האיראני, התביעה נגד ישראל בבית הדין הפלילי בהאג, העברת התחמושת שמתעכבת מארצות הברית, ההפגנות של הסטודנטים בארה"ב, היום שאחרי בעזה ועוד, התגובות בישראל לא איחרו לבוא, ומי שבחר לא לפרגן לנתניהו ולתקוף אותו הוא מגיש הטלוויזיה וכדורגלן העבר, אייל ברקוביץ'.

אייל ברקוביץ' שיתף בחשבון האינסטגרם שלו סטורי, אליו הוא צירף צילום מסך מתוך הנאום עם תמונתו של נתניהו וכתב: "מספר 1 בנאומים, אפס במעשים. זה ראש הממשלה שלנו".
לעומת ברקוביץ', הקולגה שלו לשעבר, אופירה אסייג, בחרה להתעלם לחלוטין מהנאום של נתניהו בפני הקונגרס האמריקאי ולא הביעה את התייחסותה לנושא אף לא פעם אחת. אגב, בזמן הנאום של נתניהו, הייתה אסייג באירוע יחד עם הזמר האהוב סטטיק.
כזכור, גם אילנית לוי, מגישת קשת 12, פרגנה לנתניהו על הנאום שלו אחרי שהעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה על גביו כתבה: "זה עשה לי טוב בלב הנאום הזה. הרגשתי שאנחנו גאים כולם יחד. לרגע כולם יחד!".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שורף לה
    חגית 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שורף לה היא אשה של רוע שינאה אלימות תחתכל מי האנשים שסביבה רוני מאנה איל ברקוביץ׳ ….
    סגור
  • 3.
    ימותו הקנאין
    מה שנקרא ימותו הקנאי 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ימותו הקנאים
    סגור
  • 2.
    האישה זווו שרמוווט (ל"ת)
    אופירע 07/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    למה זה חשוב ?
    ענת 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבינה. מי זאת אופירה שכך צריך להדגיש שלא הגיבה. רבים אחרים לא הגיבו, אז מה? האם מדובר באיזה אושיה נעלה שיש לפרסם זאת? כמה הידרדרות ושיטחיות בכתבה צהובה להחריד.
    סגור