תקשורת ומדיה

כוכב הפטריוטים במתקפה חריגה: "הצבא הפך להיות פוליטי ושקרן"

פאנליסט הפטריוטים, איתמר פליישמן, תוקף בחריפות את דבריו של מפקד חיל האוויר שהדף את הטענות נגד אי-הכשירות של חיל האוויר בפרוץ המלחמה, ואומר שבצבא פשטה תרבות של שקר תחת הרמטכ"ל הרצי הלוי: "צבא של שקר, לא ראוי לדרגות שלו"
מערכת ice |  3
ערוץ 14, הרמטכ"ל הרצי הלוי (צילום יחצ, פלאש 90)
איתמר פליישמן, פאנליסט ומגיש הפטריוטים, ידוע בביקורתו על חלקים מהדרג הצבאי במהלך מלחמת חרבות ברזל, אך אתמול (חמישי) סיפק אמירה נוקבת נגד הרמטכ"ל הרצי הלוי והצבא בראשותו. 
כוכב הפטריוטים מתייחס לדבריו של מפקד חיל האוויר, האלוף תומר בר, בכל הקשור לכשירותו של חיל האוויר בזמן ה-7 באוקטובר לאחר סירוב הפקודה שפשט בדרגים רבים בחיל במאבק בפרומה המשפטית. בר הדף את הטענות ואמר בחדות: "חיל האוויר נכנס לאירועי שבעה באוקטובר ללא בעיית כשירות מבצעית המראנו למלחמה הרב זירתית הקשה הזו מאוחדים ומלוכדים, על אף המחאה, ומאז לא נחתנו". את הדברים אמר בטקס סיום קורס קציני מערך הבקרה האווירית והפיקוח בבסיס עובדה. 
בערוץ 14 בכלל, ובתכנית הפטריוטים בפרט, מרבים לדון על אי הכשירות של חיל האוויר בזמן ה-7 באוקטובר, הן על ידי יותם זמרי שמרבה לשתף סרטונים טרם מלחמה המראים, לדבריו, על בכירים האומרים במפורש שסירוב הפקודה פוגע בכשירות, והן על ידי אמירות של קצינים לאחרונה, שכיבכול הודו באי-הכשירות טרם פרוץ המלחמה. 
 
מתוך הפטריוטים. ערוץ 14.
פליישמן התייחס לדברים של מפקד חיל האוויר בתכנית הפטריוטים וסיפר על עברו הקרבי בצבא: "הדבר הראשון שלמדים אותך זה אמינות", אמר כוכב הפטריוטים, והוסיף: "הצבא של הרצי הלוי פשטה בו תרבות של שקר", ביקר פליישמן את הרמטכ"ל, והוסיף שאותה "תרבות" פשטה גם "אצל הקצינים שלו".

על דברי מפקד חיל האוויר: "הוא משקר לציבור הישראלי. צבא של שקר, בהגדרה, יגיע לשבעה באוקטובר. ולכן אני שוב אגיד: הרצי הלוי, שתחתיו הצבא הפך להיות פוליטי ושקרן, לא ראוי לדרגות שלו גם בלי השבעה באוקטובר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הדרג המדיני אשם
    אורח 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הטענות הם נכונות הצבא הפך להיות אידיאולוגי פוליטי ושקרן אבל אני מאשים את ביבי שלא מסוגל לקבל החלטות בנושא כל מוסדות הביטחון תשלו גם ב-7 באוקטובר וגם במשימות המלחמה והם עדיין ממשיכים לנהל את המלחמה לנהל עסקו 'ואיפה ביבי?
    סגור
  • 2.
    כנראה שלפליישמן יש צבא אחר.....
    משה 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שעליו הוא סומך יותר
    סגור
  • 1.
    צודק פלשיימן (ל"ת)
    צורי 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור