תקשורת ומדיה

בן כספית חוטף: "מאחל לחברת כנסת למות מפגיעת ברק"

גלית דיסטל אטבריאן תקפה את בן כספית, לאחר שאמר לה "הלוואי שיכה בך הברק", במסגרת ריאיון שהעניקה לתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12. גלית דיסטל: "ככה סתם, באמצע ראיון, פריים טיים, מגיש מרכזי, הרצועה הכי נחשבת והכי ממלכתית יושב מגיש בכיר ומאחל לחברת כנסת למות מפגיעת ברק. צרצרים"

מערכת ice |  4
בן כספית (צילום פלאש 90/ משה שי)
לאחרונה התראיינה חה"כ גלית דיסטל אטבריאן, שרת ההסברה לשעבר, לתוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות", בהנחיית עמית סגל ובן כספית. בעקבות אותו ריאיון, שיתפה חברת הכנסת ממפלגת הליכוד את עוקביה ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) בדברים החריגים והחריפים שאמר לה בן כספית. 
"בראיון האחרון שלי בפגוש, בן כספית אמר לי: 'הלוואי שיכה בך הברק'. ככה סתם, באמצע ראיון, פריים טיים, מגיש מרכזי, הרצועה הכי נחשבת והכי ממלכתית יושב מגיש בכיר ומאחל לחברת כנסת למות מפגיעת ברק. צרצרים", כך כתבה דיסטל לעוקביה ברשת החברתית.
בהמשך כתבה דיסטל: "עכשיו דמיינו את ינון מגל מאחל למירב מיכאלי באמצע ראיון בפטריוטים שיכה בה הברק. המדינה הייתה בוערת. ואנחנו מכונת הרעל. שוין". כזכור, על רקע הריאיון שהעניקה חה"כ גלית דיסטל אטבריאן לעמית סגל ובן כספית במסגרת תוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות" בערוץ 12, מיהר רני רהב להביע את דעתו בציוץ ארוך שפורסם ברשת החברתית X. 
 
"חשבתי שנפטרנו ממך, מסתבר שלא. אני שמח שבאת ל'פגוש את העיתונות', משום שזו הודעה שהבחירות מתקרבת אבל תזכרי מה שאני אומר לך - בוחרי הליכוד בחיים לא יבחרו בך מחדש", כך כתב רני רהב לשרת ההסברה לשעבר, גלית דיסטל אטבריאן. 
רהב המשיך לתקוף את חברת הכנסת ממפלגת הליכוד וכתב: "לשמוע אותך בחדשות 12 זה לחשוב שברחת מאברבנאל, כאילו שלא היה כאן ה-7 באוקטובר. את חיה בסרט, זכותך. אבל למה להפחיד ילדים בהופעה דרמטית לפתע על המרקע בסלון של אזרחי ישראל? להזכירך, את התפטרת מהממשלה שבה היית  אחראית ל-0 הסברה. פשוט אין מילים להסביר כמה את בתוך הסרט שלך".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צטטו לפחות במדויק מה אמרו שניהם
    מושון 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פה גורה דיסטל מנסה להתקרבן לקראת הפריימריז אז יורה פרובוקציות בקצב אש בתכנית של כספית על מנת שתוכל להתקרבן אח״כ. ראתה את הסקרים בתוך הליכוד שזורקים אותה לפח האשפה של ההיסטוריה
    סגור
  • 3.
    עיוות
    יוסי1 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איזה אתר עלוב! למה אתם לא מפרסמים את תגובת כספית. הוא אמר לה "אם היה כוח עליון,הוא היה מכה בך" ולא דיבר על שום ברק.
    סגור
  • 2.
    לא ראוי להופיע בטלויזיה
    שלומקה 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 5
    גם אם במעמקי ליבו הוא היה רוצה שהפרסונה הפחות אהובה תמות אין לו זכות לומר זאת בטלויזיה ממלכתית או מסחרית, בושה לערוץ כולו
    סגור
  • 1.
    יש לכזבית השרץ מקום של כבוד בצינוק נוודא ששם יסיים (ל"ת)
    דן 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור