תקשורת ומדיה

יריב אופנהיימר רותח מעצבים: "הם שודדים את הקופה הציבורית"

יריב אופנהיימר תקף את אורית סטרוק ובצלאל סמוטריץ', לאחר שהשרה הביעה את תמיכתה בקידום הבנייה ביהודה ושומרון. יריב אופנהיימר: "זאת לא רק התבטאות אומללה,  זאת התורה כולה: בחסות המלחמה, סמוטריץ וסטרוק שודדים את הקופה הציבורית, משקיעים למעלה ממיליארד שקל במאחזים ובהתנחלויות"
מערכת ice |  1
יריב אופנהיימר (צילום יוטיוב/ הידברות)
שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות, אורית סטרוק, הצליחה לעורר את זעמו של העיתונאי יריב אופנהיימר. במפגש עם תושבים בגבעה שאושרה לה תב"ע ליד סוסיא,  התייחסה סטרוק לקידום הבנייה ביהודה ושומרון וציינה כי ההתפתחות בנושא היא "כמו תקופה של נס".
עוד אמרה השרה אורית סטרוק לתושבים: "מה שהספקנו בכמה חודשים האלה האחרונים, זה עוד עליית מדרגה בעזרת השם ככל שהממשלה הזאת תחזיק מעמד... אנחנו באיזשהו נס כזה. אני מרגישה כמו מישהו שעומד ברמזור ואז יש אור ירוק, אנחנו רוצים להספיק כמה שיותר".
בעקבות כך, מיהר יריב אופנהיימר לתקוף את שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות, אורית סטרוק ואת שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', בציוץ שפרסם ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר).
 
"זאת לא רק התבטאות אומללה.  זאת התורה כולה: בחסות המלחמה, סמוטריץ וסטרוק שודדים את הקופה הציבורית, משקיעים למעלה ממיליארד שקל במאחזים ובהתנחלויות". יריב אופנהיימר המשיך למתוח ביקורת חריפה על התנהלות השרים וכתב: "מנצלים כל רגע כדי להפוך גם את הגדה לעזה, להרוס כל סיכוי גם לדורות הבאים.  בכיה לדורות".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ניסים
    אססץררןרן 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סטרוק רואה ניסים כן היא צודקת זה נס שהיא ושאר חבריה מקבלים את כספי ההסכמים חופשי חופשי בעוד מצמצמים בשאר התחומים כמו חינוך רווחה בטחון רפואה אז זה באמת נס שאת יושבת ומקבלת כספים על חשבוננו בעוד ילדינו נלחמים ושלך יושבים בישיבות עוד לא ראיתי משהו שמת באוהלה של תורה אז היכן הנס גברת?
    סגור