תקשורת ומדיה

ינון מגל רותח מעצבים: "מטורללים - זעם הימין ירדוף אתכם"

ינון מגל הפנה את תשומת ליבם של עוקביו ברשת החברתית X, כי שקמה ברסלר ובן כספית שיתפו ציוץ של חה"כ טלי גוטליב. ינון מגל: "הם מבינים שחבורת המטורללים בליכוד מגוטליב דרך סעדה ועכשיו גם ברקת עלולה להוביל להפלת הממשלה"

מערכת ice | 
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
לאחר שחה"כ טלי גוטליב (הליכוד) תקפה אמש (שלישי) את מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14 וציינה כי הוא "שופר עיוור", ינון מגל הפנה את תשומת ליבם של עוקביו לכך שהעיתונאי בן כספית ושקמה ברסלר שיתפו את הציוץ של חברת הכנסת ברשת החברתית X. 
"למה בן כספית ושקמה ברסלר שיתפו אמש ציוץ של ח"כ טלי גוטליב שתקפה אותי? אולי כי הם מבינים שחבורת המטורללים בליכוד מגוטליב דרך סעדה ועכשיו גם ברקת עלולה להוביל להפלת הממשלה? ושהם פשוט משמשים כאידיוטים שימושיים?", כך כתב ינון מגל בציוץ שפרסם מוקדם יותר היום (רביעי) ברשת החברתית X. 
בהמשך, פנה מגיש תכנית "הפטריוטים" של ערוץ 14 לחברי הכנסת טלי גוטליב, משה סעדה וניר ברקת וכתב: "חברים יקרים, אם לא תתאפסו (ומהר) עתידכם יהיה מאחוריכם. המחמאות שתקבלו מאחים לנשק, ברסלר וכספית על הפלת חוק הגיוס יספיקו לשלוש דקות. הזעם של הימין ירדוף אתכם עד אחרון ימיכם".
 
כזכור, אמש פרסמה חה"כ גוטליב ציוץ ברשת החברתית X והפעם היא הקדישה אותו לאיש התקשורת ינון מגל. בציוץ המדובר, חה"כ גוטליב פנתה למגל וכתבה: "לא ינון מגל. ממש בג״צ לא מחייב מינוי רבניות נשים. ואתה בפאתוס הציני שלך משקר את הציבור הימני. החוק הקיים מאפשר ממילא מינוי רבניות נשים ככל שהן עברו מבחן הסמכה של הרבנות הראשית". 
חה"כ גוטליב המשיכה לתקוף את ינון מגל וכתבה: "לפחות כשאתה שופר עיוור תיצמד לעובדות. במהות, אם נדמה לך שבזמן שאנחנו קוברים את מתינו ושולחים את חיילנו לשדה הקרב נחוקק חוק שנותן כוח לשר הדתות על פני ראשי רשויות מקומיות אז אתה טועה. ואתה עוד יותר טועה אם נדמה לך שדרעי יפיל ממשלה על דחיית חקיקת חוק בזמן מלחמה".
בעקבות כך, מיהר ינון מגל להגיב לדבריה של חה"כ טלי גוטליב וכתב: טלי, אני לא קרוע על החוק בכל מה שקשור לשליטה של ראשי הערים במינויים, אבל תעשי טובה אל תחרטטי בנוגע למינוי נשים לתפקיד רב, כי אין דבר כזה, וזה בדיוק מה שבגצ מנסה לעשות. ובאופן כללי הייתי מציע לא לעשות מכל דבר דרמה שמפילה ממשלה, זה קצת מעייף, ובכל זאת יש לנו מלחמה על הראש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה