תקשורת ומדיה

אייל ברקוביץ' במתקפה חריפה נגד יריב לוין: "חסר רחמים, פסיכופט"

הפרשן אייל ברקוביץ' התבטא בחריפות כנגד שר המשפטים יריב לוין, על רקע הצעתו למינוי השופט אלרון לנשיא בית המשפט העליון: ''הצפון נשרף, זה מה שמעניין אותך"?
דורון בלוך |  5
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
שר המשפטים יריב לוין (הליכוד) הגיש את הצעתו כי השופט יוסף אלרון ימונה לנשיא בית המשפט העליון, לתקופה של שנה, לאחר שבג''ץ הוציא צו על תנאי המורה לשר המשפטים לנמק מדוע אינו ממלא את חובתו על פי חוק ומכנס את הוועדה לבחירת שופטים, על מנת לבחור נשיא ושופטים חדשים לבית המשפט העליון. בעקבות זאת, פרסם כדורגלן העבר המשמש כיום כפרשן, אייל ברקוביץ', בחשבון האינסטגרם שלו ביקורת חריפה כנגד השר.
''זה מה שמעניין אותך? איש מנוכר וחסר רחמים!'' כתב ברקוביץ' והוסיף בזעם ''אנשים בלי בתים, הצפון נשרף, חטופים, פצועים והרוגים''. בסוף דבריו כינה ברקוביץ' את השר לוין  ''ממש פסיכופט".
נזכיר, כי גם בנו של אייל ברקוביץ', ליאור, שפרש לאחרונה מהכדורגל, גם הוא לא חוסך בביקורת כנגד פוליטיקאים, אותה הוא משתף בחשבון ה-X הפופולרי שלו. על החלטתו של לוין למינוי השופט אלרון כתב ''יריב לוין אתה אפס'', ורק לפני כמה ימים כתב על חבר הכנסת ניסים ואטורי (הליכוד) "מישהו יודע היכן ניסים ואטורי? התגעגעתי לטיפשות שלו", בציוץ אחר על מירי רגב כתב לאחרונה: "זה פשוט מטורף מכמה שהיא מטומטמת מיום ליום זה רק מחמיר".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עדיף אלרון משאר הפרוגרסיבים שרוצים למוטט אותנו (ל"ת)
    אבי 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    כרגיל
    דורון 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפוסל במומו פוסל ומעיד על עצמו בלבד.
    סגור
  • 3.
    וטלי ופייגלין וסמוטריץ
    יריב לוין הוא העתיד 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כפרה עליהם שיעזור להם השם אמן
    סגור
  • 2.
    הגאון הגדול ברקוביץ שוב מרביץ בנו תורה
    לנדאו 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גאון רק להזכיר לך שגם חבריך לקבוצה לא סבלו אותך וזכורה לנו הבעיטה לראש כשאף אחד לא קם לעזור לך ואפילו כולם צחקו אז קצת צניעות תעזור לך.
    סגור
  • 1.
    ברקוביץ
    בן 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    פעם היית אדם נורמלי והיום הפכת לדביל.. מתי תבין שכל הבעיות שלנו והמצב המביש הוא אל ורק בגלל שופטים מנותקים עם סמכות ללא אחריות המשך יריב ואל תחת
    סגור