תקשורת ומדיה

בן כספית בווידוי מטלטל: "היינו חברים מעל 40 שנה – טעיתי"

על רקע סערת תחקיר "המקור" של מירי רגב, בן כספית הציג התכתבויות מעניינות, באדיבות רביב דרוקר, של אנשי שרת התחבורה אשר עסקו בו. בנוסף, כספית חשף כי אחד מאנשיה של רגב, היה חבר קרוב שלו, אך בעקבות אותו תחקיר מטלטל, דעתו עליו השתנתה. בן כספית: "לאורך כל השנים האמנתי בגרסתו וביושרו. כשפורסם תחקיר דרוקר, התנצלתי. טעיתי"
מערכת ice |  19
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)

על רקע סערת תחקיר "המקור" של מירי רגב, בן כספית מפרסם ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ובמהלכו משתף, באדיבות רביב דרוקר, מספר התכתבויות בווטאספ של שרת התחבורה מירי רגב ואנשיה. 

בציוץ שפרסם מוקדם יותר היום, כתב כספית על ההתלבטות אם לפרסם את אותה התכתבות ברשת החברתית X: "לרגל הפשיטה המשטרתית על משרד התחבורה (אחרי שהמתינו מספיק זמן כדי לאפשר לגרוס או להעלים את כל המסמכים, לכאורה), אני שם כאן, באדיבותו של רביב דרוקר, צרור של התכתבויות בקבוצת הווטסאפ של כנופיית מירי רגב. התלבטתי אם לפרסם את זה, כי מדובר בהתכתבויות שעוסקות בי. למרות שהיותי מטרה של עלובי הנפש הללו היא צל"ש יוקרתי, אף פעם לא אהבתי להתעסק בעצמי. מצד שני, אפשר ללמוד מהרמה של המסמך הזה על איכותם הסגולית של הטיפוסים שהיא ריכזה שם סביבה".
צרור ההתכתבות הראשון שהוצג ברשת החברתית X על ידי בן כספית, עסק באירוע הרכב, בו כביכול דרשה רגב מהנהג שלה שיסע על אף הסיכונים הכרוכים באותה פעולה. אנשיה של רגב הזכירו בהתכתבות המדוברת את בן כספית, על רקע סערת ההקלטה שהודלפה בטעות על ידם.
 



בציוץ שפורסם, צוין כי מירי רגב, כתבה: "דודו אולי לא נלך לעמית השבוע , נדבר על זה היום עם הצוות", לאחר זה אישר זאת". עוד צוין כי משה בן זקן, מקורבה של רגב, כתב: "אני חושב שלבוא ככה שנושא הרכב חם וחוגג לבן כספית זה לתת לו מתנה. צריך לתת לגל לעבור ואז ללכת. זה לא איילה או 14". לאחר שעופר מלכה, אחד מאנשיה של רגב, כתב כי "בן כבר עושה מתיחות ומתחמם על הקוים", ניתן היה להבחין בעוד הודעה מפתיעה שיוחסה לבן כספית. 

בהמשך ההתכתבות, משה בן זקן, מקורבה של רגב, המשיך לעסוק בבן כספית, על רקע סערת ההקלטה שהודלפה, אשר פגעה משמעותית בתדמיתה של שרת התחבורה וכתב: "נכון , אבל דרך בן זה לא יעבור. צר לי לומר אסור ליפול לידיים שלו שאנחנו באים ממקום חלש".
 


 

עוד נכתב: "צריך לחלחל את המסר ולהעביר אותו על הזליגה בכל המקומות. לבוא מולו זה לתת לו ניצחון כי סליחה אבל אחרי שיצא ההקלטה עם השמע מה שלא נגיד לא יצדיק ועל זה הוא ינעל וזה מה שהציבור יראה בבית. לכן למה ללכת מוצ"ש הקרוב אפשר בצאת ראש השנה עד אז יהיה אירוע אחר". 

לאחר מכן, בן כספית הציג התכתבות נוספת של אנשיה של רגב, באדיבות רביב דרוקר. בתחילת דבריו, הפתיע כספית את העוקבים וחשף: "הטיפוס האפל והדוחה ביותר (תואר שלא קל להשיגו בתוך הכנופייה הנ"ל) בחבורת רגב הוא ללא ספק אדם בשם עופר מלכה. מצד שני, אין מתאים ממנו לחבורה הזו. גילוי נאות: מלכה ואני (היינו) חברים מעל 40 שנה". בעקבות סערת התחקיר של רביב דרוקר, כתב כספית: "לאורך כל השנים האמנתי בגרסתו וביושרו. כשפורסם תחקיר דרוקר, התנצלתי. טעיתי. ולא בפעם הראשונה".

תגובות לכתבה(19):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    בן כספית, לא יעזור מה תעשה תמיד תהיה שנוא כי אתה נוכל
    ירוק 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה רמה אחת מתחת לרביב דרוקר, הוא השנוא ביותר, מירי רגב נוכלת בדיוק כמוכם אבל שניכם זה גואל נפש אחד גדול, הייתי מגרש אותכם מהמדינה
    סגור
  • 15.
    צריך להקים לבן כספית כנסיית המעונים!
    הישיש 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הזמן הוא בוכה שבגדו בו ועשו לו רע וכו'. מי אתה בן כספית וכיצד אתה מרשה לעצמך כל הזמן לכתוב נגד כל מה שבא לך, זה סוד שיום אחד יתפוצץ, אבל בפיצוץ לא רק שיהיה ריח נוראי, אלא הרעם עלול להיות כמו בבירות, כי אין צדיקים מושלמים!!! יש רק ל"ו, ואני לא מאמין שאתה ברשימה.
    סגור
  • 14.
    קונה
    מוטי 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי צריך חבר כמוך כספיתון
    סגור
  • 13.
    המלאכים הצחורים שעלו מהביבי ם
    איזי 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממש מלאך צחור שכולו אמת צרופה שאותה הוא משווק לכולם, 433 לכל הרשויות הנלוות כולל עיתונות טלוויזיה, וכולם אוכלים הכל, אפילו שכולם רואים שהכל קורס להם ויתכן שהוא וחברו ירדו לביבי ם.
    סגור
  • 12.
    נו
    דנה 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין חדש משעמם
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    בן כספית ודרוקר.
    גיורא 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בן כספית ודרוקר אתם חיבים לדעת למינים ולמלשינים לא תהי תקווה בע"ה. לכן אנחנו סומכים על בורא עולם שתקבלו עונש חזק משמיים על כל ההלשנות והרוע שאתם גורמים לאנשים. נמשיך להתפלל עד שזה יקרה.אמן אמן אמן.
    סגור
  • 10.
    עיתונאים ופוליטיקאים אותו רפש שקרים וכסף (ל"ת)
    חירניק זקן 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 9.
    כספית מכוער תרתי משמע. (ל"ת)
    רחל רוטנר 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • רחל
    יוסי 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אמא שלך מכוערת תרתי משמע.
    סגור
  • 8.
    חברים?
    כובשי החרמון 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מי יכול להיות חבר שלך אתה מודיע מישטרתי
    סגור
  • 7.
    עיתונאי?
    מרק 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    18 4
    אולי הינדס לעצמו תעודת עיתונאי. כי עיתונאי הוא לא. בן כספית הוא פרובוקטור מקצועי וכמו כל פרובוקטור גם הוא חייב להיות חסר מצפון ושקרן מדופלם.
    סגור
  • 6.
    איזה אדם מתועב אתה !?!?!?!?
    Yosi 06/2024/12
    הגב לתגובה זו
    5 5
    כמה מילים עוד יכתבו על שונא ישראל לא יספיקו להכיל את שנאתך לישראל בקרוב תטעם את נחת זרועו של הקב’ה אז גם חרטה לא תעזור יותר גרוע ממחבל ממש!!!
    סגור
  • yosi
    צבי 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבא שלך אדפ מתועב.
    סגור
  • 5.
    נוסף, לא אחרון
    ילקוט כזבים 06/2024/12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    של בן כזבית?!??
    סגור
  • 4.
    בן כזבית
    אורנה כץ 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    9 4
    איש בזוי שטינקר עלוב מתועב
    סגור
  • 3.
    מעולם לא היית חבר
    חבר של עופר? 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    8 4
    ואני יודע עליך דברים שאתה ממש הפוך דבריך כרגיל הם שקר והסתה מגמתיים, צהוב פופוליסטי ו בטח ווהאמת על הקשר ביניכם טובה לסרט הוליוודי, שאתה הדמות הנבזית בה
    סגור
  • 2.
    מסכן החבר , להיות חבר של תולעת רעילה כמו כזבית ? (ל"ת)
    דן 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • רק למלא שורות
    מעולם לא היה חבר 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    6 3
    בדברי שקר והבל, צהוב פופוליסטי שופר תעמולה
    סגור
  • 1.
    בן כספית לך כתוב תחקיר על שופטים...
    אמת,כספית קשה לך 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    10 3
    הבדיחה מהלכת קבלן עבד עלייך כתבת על השופט אור דברים שהובררו קשקוש אם אתה עיתונאי ,פלופ המאה בעיתונות ,חה חה
    סגור