ויראלי

מירי רגב מותקפת: "כשמנחמים, לא צריך ישר לפרסם את זה"

שי חרמש, שאיבד את בנו עומר במתקפת ה-7 באוקטובר, חושף כי ביקור ניחום האבלים של השרה מירי רגב והשר ניר ברקת הפך שלא בידיעתו והסכמתו לאירוע יחצני: "כשמנחמים אותי לא צריך מיד ללכת ולשים את זה באתר של הליכוד"
רוני שיינר | 
מירי רגב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שי חרמש (80) תושב קיבוץ כפר עזה, שבנו עומר נרצח ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס, התארח בפודקאסט של שלומי אלדר מבית "all in" ושיתף בכעס כיצד פורסמה תמונה שלו עם השרה מירי רגב והשר ניר ברקת, שהגיעו אליו לניחום אבלים, לאתר של הליכוד- מבלי לבקש את אישורו לכך. 
"פתאום אני רואה תמונה שלי, איתה ועם ניר ברקת, וכתוב שמה 'השרה מירי רגב והשר ניר ברקת באים לנחם את האב השכול שי חרמש'. זה פפראצי", שיתף חרמש. לשאלה מה השרה רגב אמרה לו כשלחצה לו את היד, השיב חרמש: "אני אפילו לא זוכר. הייתי כל כך מופתע שאני לא זוכר". 
חרמש המשיך ושיתף: "מה את (השרה רגב) מוציאה אותי אותי באתר של הליכוד יחד איתך? איזה לגיטימציה את עושה לדברים האלה? אגב, אני רוצה להתנצל, כדי להימנע מתביעת דיבה ממנה, יתכן שלא היא הכניסה את זה, אבל עובדה שזה היה שמה".
הוא הוסיף: "אני חש באי נוחות עם הביטוי 'האב השכול'. 'האב השכול' זה עניין פרטי משפחתי שלי, זה לא עניין ציבורי, אני לא פוליטיקאי ואני לא צריך שיקראו לי האב השכול, יש לי שם גם בלי זה, יש לי תארים אחרים. כשמנחמים אותי, לא צריך מיד לשים את זה באתר של הליכוד".
 
 שי חרמש מתארח בפודקאסט של שלומי אלדר (all in podcastim)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה