תקשורת ומדיה

העיתונאי הבכיר מתפוצץ מכעס: "עיוורים, מופקרים, אטומים, לא כשירים"

על רקע פרישת בני גנץ מהממשלה והביקורת החריפה בנושא, אטילה שומפלבי תוקף את חברי ממשלת הימין ברשת החברתית X. אטילה  שומפלבי: "כל מי שמשאיר חבורת מופקרים לא כשירים בשלטון - לא שם את ישראל לפני הכל"

מערכת ice | 
אטילה שומפלבי (צילום יחצ)
יניר קוזין, הכתב המדיני של גלי צה"ל ומגיש תוכניות אקטואליה בתחנה, ובערוץ כנסת, פרסם מוקדם יותר היום (שני) ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). בציוץ, התייחס קוזין לחוק החדש שאושר בוועדת הפנים, עליו אחראי חה"כ משה גפני.
קוזין, מתח ביקורת חריפה על חברי הממשלה באופן ציני וכתב: "מי אמר שהקואליציה לא עובדת בשבילכם? מי? תתביישו!", כך כתב קוזין בתחילת הציוץ ברשת החברתית X. בהמשך הציוץ, קוזין התייחס לחוק החדש שאושר בוועדת הפנים וכתב: "הנה, תראו איזה חוק חשוב מאין כמוהו של משה גפני אושר בוועדת הפנים לקריאה שנייה ושלישית: תותר מכירה של יין בחנויות גדולות מעל 280 מ"ר בין השעות 23:00 ל-02:00 בימי חמישי בשבוע או ביום שלפני ערב חג. מדהים, וואו, תודה. איזה אושר (עד)".
 
לאחר ש"זכה" לקבל מספר תגובות שליליות בעקבות אותו ציוץ, כתב קוזין: "לכל התגובות המיתממות יש לי תגובה פשוטה אחת וקוראים לה: סדר עדיפויות". אטילה שומפלבי, איש תקשורת מוכר ומגיש בערוץ דמוקרטTV, התייחס לציוצו של יניר קוזין וכתב: "עיוורים, מופקרים, אטומים, לא כשירים".
שומפלבי שיתף את הציוץ של שר החינוך, יואב קיש, אשר ציין כי "כל מי שקורא לבחירות עכשיו - לא שם את ישראל לפני הכל". בעקבות אותו ציוץ של שר החינוך, כתב אטילה שומפלבי: "כל מי שמשאיר חבורת מופקרים לא כשירים בשלטון - לא שם את ישראל לפני הכל". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה