תקשורת ומדיה

אטילה שומפלבי סוגר חשבון: "אתה גם מביך, ובעיקר חובבן"

הטענה של דוד ורטהיים נגד עיתונאי YNET כי הוא "מנחה טקס ואז מפרסם אותו בתוכנית הבוקר. עסקת תוכן שיווקי סיבובית מושלמת", נענתה בתגובה חריפה: "אתה עושה אייטם פח מכלום. אתה איש קטן ממש ממש"

מערכת ice |  1
אטילה שומפלבי (צילום יחצ)
דוד ורטהיים, עורך 'וואלה ברנז'ה' יצא היום (שלישי) נגד עיתונאי YNET ופאנליסט 'העולם הבוקר' ברשת 13, אטילה שומפלבי, כאשר כתב: "מנחה טקס ואז מפרסם אותו בתוכנית הבוקר. עסקת תוכן שיווקי סיבובית מושלמת", כאשר השתתף בהנחיית טקס עץ החיים בבית החולים שיבא ונתן לו במה בתכנית הבוקר.
על כך השיב לו שומפלבי בזעם: "אתה גם מביך, ובעיקר חובבן. סמס אחד והיית יודע את הפרטים: טקס הוקרה ותודה למשפחות שתרמו את הלב של קרוב שמת. הנחתי בהתנדבות מלאה".
 
שומפלבי הוסיף: "ללא תמורה ומכל הלב מתוך כבוד למשפחות ולרופאים המדהימים. אמרתי כמה מילים על האנשים המופלאים האלה בבוקר. ואתה עושה אייטם פח מכלום. אתה איש קטן ממש ממש".

ורטהיים השיב לטענותיו של שומפלבי וכתב לו: "לא אייטם, ציוץ. ואם בהתנדבות מלאה אני מתנצל מכל הלב. לא בציניות", שומפלבי השיב: "אייטם. אל תתמם. יש לך את הסלולרי שלי. בשניה היית מקבל את כל הפרטים. ואתה עוד מבקר עיתונאים אחרים. פשוט מביך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פשוט בושה
    ערן גלבוע 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה קלה היד על המקלדת ועל מכונת ההסתה, אטילה עשה מצווה ובמקום לעשות את הבדיקה המתחייבת הלכת ועשית לו שיימינג. תתבייש לך
    סגור