תקשורת ומדיה

"בחורים רעים - הכל או כלום": וויל סמית' חוזר ובגדול

סרט האקשן  "בחורים רעים – הכל או כלום" שלא מביש את הסדרה האייקונית שהחלה עוד בשנות ה-90. "הכל או כלום" הוא גם הסרט הראשון של וויל סמית מאז פרשת הסטירה בטקס האוסקר, וגם אצל הקולגה, מרטין לורנס. ציון: 3.5 כוכבים

אביב עגיב | 
בחורים רעים (צילום פורום פילם)
נתחיל מהשורה התחתונה, "בחורים רעים - הכול או כלום", הוא סרט אקשן שלא מביש את הסדרה האייקונית שהחלה עוד בשנות ה-90 ושהולידה מאז שלושה סרטי המשך. נראה שהפעם, בשונה משני הסרטים הראשונים, הטון, הקצב של העלילה,  וגם האלמנטים החזותיים מקבלים כאן טיפול ואפיון אשר שונים משני הסרטים הראשונים.
אולי בשל העובדה כי מי שלקחו את כיסא הבמאי, היו צמד הבימאים  עאדיל אל-ערבי ובילאל פאלח , אשר היו אחראיים גם על הסרט הקודם ושנכנסו לנעליו של הבמאי מייקל בי.  
בכל אופן, זה נראה שהפעם השניים החליטו להשקיע פחות בסיפור ויותר בסרט אקשן על מלא שמתבסס, כמובן, על הדינמיקה בין שני הבלשים ממיאמי לצד כמה וכמה דמויות רקע נחמדות שמגיחות לאורך הסרט ושמעניקות בוסט לעלילה. 
עיקר כובד משקלו של הסרט נשען על הכימיה בין צמד הבלשים מייק לאורי (וויל סמית) , לבין מרקוס ברנט (מרטין לורנס) שמצליחים לספק הופעה ראויה, מהנה מהוקצעת. נחמד גם לראות שבהוליווד עדיין נותנים כבוד לשחקנים שמגרדים את העשור השביעי לחייהם. 
מלבד זאת, ניתן לציין כי השניים מפגינים כושר גופני מרשים והמצלמות שמותקנות על גופם מעניקות חוויה ייחודית לצופה שמטרתה לתת תחושת ריאליסטיות לצופה ואת ההרגשה שהוא נמצא בתוך העלילה (מומלץ מאוד לצפות בסרט באולם האיימקס).
בלב העלילה, צמד הבלשים ממיאמי מוצאים את עצמם במנוסה מפני רשויות החוק לאחר הסתבכות וניסיון הלבנה מצד קרטלי סמים. מטבע הדברים, העלילה היא המנוע והסיבה לכל סצנות האקשן הדי רבות ומושקעות ברובם וגם קטעים קומיים בין השניים שמצליחים לשמור על הקסם שלהם. 
"הכל או כלום" הוא גם הסרט הראשון של וויל סמית מאז פרשת הסטירה בטקס האוסקר, וגם אצל הקולגה, מרטין לורנס שמאז הסרט הקודם בסדרה לא נצפה בפרויקט משמעותי. סביר להניח כי הצלחת הסרט בקופות תהווה משקל אם יהיה לו המשך או לא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה