תקשורת ומדיה

שלמה קרעי תוקף בחריפות: "חדלי אישים שתבוסתנותם אומנותם"

בציוץ תקיף ברשת החברתית X, השר שלמה קרעי מתח ביקורת חריפה על אנשי צבא לשעבר שקוראים לסיום המלחמה באולפני החדשות השונים. שלמה קרעי: "מתגלים עוד אנשים, שנחשבו פעם לגיבורים גדולים ולגנרלים דגולים, כחדלי אישים שתבוסתנותם אומנותם"

מערכת ice |  5
שלמה קרעי (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
מוקדם יותר היום (שישי) פרסם שר התקשורת, שלמה קרעי, ציוץ חריף במיוחד ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ובו מתח ביקורת קשה על אנשי צבא לשעבר אשר לטענתו, קוראים לסיום מלחמת "חרבות ברזל" באולפני הטלוויזיה השונים. 
"ככל שמתארכת לה המלחמה בה אנו נמצאים, כך, כאילו כדי לאזן באופן מעוות את רוח העם והלוחמים שעולה ומתגברת, מתגלים עוד אנשים, שנחשבו פעם לגיבורים גדולים ולגנרלים דגולים, כחדלי אישים שתבוסתנותם אומנותם", כך כתב שר התקשורת בציוץ שפרסם מוקדם יותר היום ברשת החברתית X. 
קרעי המשיך לתקוף את אותם אנשי צבא במיל' אשר מופיעים לא מעט בערוצי הטלוויזיה השונים ומשתפים בדעתם כיצד יש לנהל נכונה את המלחמה הנוכחית. לדבריו של קרעי, במקום שאלו יעניקו תמיכה מירבית ללוחמי צה"ל, הם מרבים לקרוא באולפני הטלויזיה לסיום המערכה ברצועת עזה.  
 
"בשפלות רוח ובחלישות חיל, במקום שיעודדו את חיילינו לרדוף ולהשיג ניצחון, הם רצים מאולפן לאולפן, קוראים לסיום המלחמה ומעודדים כל דבר היכול לסכל את מטרותיה". על רקע נאומו האחרון של ג'ו ביידן, נשיא ארה"ב, ציין השר קרעי: "מתוך נמיכות קומה ורפיסות, וממקום אומלל של חוסר אמונה בנצח ישראל וברוח העם להשיג ניצחון מוחץ, הם מתרפקים על כל 'נאום דרמטי' של הדוד מאמריקה לעצירת המלחמה ועל כל יוזמה חדשה של מצרים או קטאר ושלל 'ידידי ישראל', ומתרגשים הם מכל שמועה ש"החמאס נוטה לשקול בחיוב".
עוד הוסיף קרעי: "ארץ ישראל נקנית בייסורים, זה נכון, אבל זה לא הדבר היחיד. ארצנו נקנית על ידי נשיאות ראש, התרוממות רוח ואמונה חזקה בנצח ישראל ובצדקת הדרך. מי שרואה בעצמו מנהיג ציבור, קודם כל צריך לדעת לרומם את רוח העם, להגביה את קומתו ולשאת אותו מעלה מעלה, ולא להפך".
בסיום הציוץ, התייחס שר התקשורת לרה"מ נתניהו וציין: "כמו ראש הממשלה, לדבר על ניצחון מוחלט גם כשהוא קשה להשגה, ולא כמו חבורת חדלי האישים שמתיימרת להנהיג את ישראל ומדברת רק על כניעה והתרפסות. 'שְׂאוּ אֶת רֹאשׁ כׇּל עֲדַת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל!'. זהו תפקידו של מנהיג אמיתי".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    קרעי בדיוק שעט על גבי טנק, ברצועה, לפני שיצא בהצהרה הזו
    מרקוס 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשרי העם שיש לו "גיבורים" כאלה...
    סגור
  • 4.
    קרעי עוד גיבור דה לה שמאטע?? (ל"ת)
    דני 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אשמח לדעת מה אדון קרעי עשה בצבא!!!! (ל"ת)
    שוויש 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    גיבור כורסא
    אלי 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגנרל המקסיקני, קסטנייטה קרעי, יודע לתת עצות מבצעיות. אולי צריך לשים עליו מדים ולשלוח אותו לרפיח. בטח יעלה את מדד הצחוק שם.
    סגור
  • 1.
    בושה להצמיד להזוי הזה תואר שר, איש עלוב שחיי אדם בשבילו
    בנצי 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש עלוב שחיי אדם בשבילו זה כמו קילו גרעינים . אנשים חיים זה לא לפצח ולזרוק, אידיוט ! זו הסיבה שמי שחווה חיילים מתים מנסה להימנע מאסון זה
    סגור