בארץ

שלמה קרעי מתקפל: ציוד סוכנות הידיעות AP יוחזר – זו הסיבה

שלמה קרעי החליט לבטל את החרמת ציוד הצילום של סוכנות הידיעות AP, בעקבות הוראה של משרד הביטחון שהושפעה מדרישת דובר הבית הלבן. שלמה קרעי: "משרד הביטחון ביקש לבחון מחדש את עניין השידורים ממיקומים רגישים והשפעתם על סיכון כוחותינו"

מערכת ice |  1
שלמה קרעי (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
לאחר שאמש (שלישי) הודיעה סוכנות הידיעות AP כי משרד התקשורת הישראלי החרים ציוד צילום השייך לה אשר הוצב בעמדה המשקיפה לעזה בשדרות, מיהר הבית הלבן להגיב לאותו מהלך דרמטי ודרש מהממשלה להחזיר את הציוד לידיה של AP.  
בעקבות כך, הודיע שר התקשורת שלמה קרעי כי משרד הביטחון הורה לו להחזיר את הציוד של סוכנות הידיעות עד להודעה חדשה. בציוץ שפרסם אמש ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), סיפר קרעי על סיבת החרמת הציוד של סוכנות הידיעות AP: "משרד התקשורת פעל היום להחרמת ציוד של כלי תקשורת, אשר דיווח לאלג׳זירה על מיקומי כוחותינו בצפון הרצועה, תוך סיכון החיילים בשטח, על אף התראות חוזרות ונשנות בנושא". 
 
לאחר שהדגיש כי פעילות משרד התקשורת יצאה לפועל בהתאם לחוות הדעת הביטחונית ולהחלטת הממשלה, קרעי סיפר כיצד בוטלה אותה החלטה: "משרד הביטחון ביקש לבחון מחדש את עניין השידורים ממיקומים רגישים והשפעתם על סיכון כוחותינו. לאור זאת, הורה שר התקשורת להשיב בשלב  זה את הציוד לסוכנות AP, עד לקבלת חוות הדעת הביטחונית ובחינת הסוגיה מחדש".
כזכור, בחודש אפריל האחרון אושר חוק מניעת פגיעת גוף שידורים זר בביטחון המדינה, או בשמו הפחות רשמי "חוק אל ג'זירה". על פי הודעת שר התקשורת, נוכח העובדה כי סוכנות הידיעות AP חשפה לערוץ אלג'זירה את מיקום כוחות צה"ל בצפון רצועת עזה, דבר הפוגע בביטחונה של המדינה, פעלו אנשיו של שלמה קרעי בנושא והחרימו את ציוד הצילום של סוכנות הידיעות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לקצץ לו מהמשכורת את העלות של השטויות שלו. (ל"ת)
    אלברט 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור