תקשורת ומדיה

סוכנות AP ו-LIVEU משיקות פלטפורמת מסחר לתכני וידאו

הפלטפורמה מציעה סביבת מסחר חדשנית לכיסוי שידורים חיים ברחבי העולם, כולל מבזקי חדשות ואירועים מתוכננים, באמצעות חיבור של ספקי תכנים עם תחנות טלוויזיה וחברות מדיה

כתבי אייס | 
סוכנות הידיעות AP (צילום יח"צ)
סוכנות הידיעות הבינ"ל AP (Associated Press) וחברת לייביו LIVEU)) הישראלית משיקות פלטפורמת מסחר מבוססת ענן לתכני וידאו בשידור חי ולשירותי איסוף חדשות גלובליים. הפלטפורמה הייחודית AP Live Community מציעה לרשתות טלוויזיה וחברות מדיה להגדיל את היצע התכנים בשידור חי.
הפלטפורמה תאפשר בשלב הראשון לרשתות שידור לקבל שירותים מספקים בכל מקום בעולם ובכל זמן, ובכך לכסות את כל סוגי האירועים: ממבזקים ועד לאירועים מתוכננים. הפלטפורמה החדשה מאפשרת כיסוי אירועים שעד להיום לא זכו לסיקור עקב חוסר משאבים ומהירות תגובה לא מתאימה, שכן שידורים חיים מצריכים תגובה מידית.
ההשקה הרשמית של השירות מתוכננת לתערוכת השידור IBC הקרובה באמסטרדם, אך כבר עכשיו הפלטפורמה פתוחה לכל ארגון חדשות המספק תכנים או תאגידי שידור המעוניינים להשתמש בה.
לטובת ביצוע השידורים החיים ספקי השירותים הרשומים בפלטפורמה ישתמשו בטכנולוגיה של LiveU לשידור וידיאו באיכות גבוהה על גבי רשתות תקשורת אלחוטיות כאשר הקישור בין השידור המתבצע על ידי הספק לרשת השידור נעשה באופן אוטומטי על ידי הפלטפורמה תוך שימוש בארכיטקטורה מבוססת ענן הייחודית ל LiveU ובכך מובטחת הקמה מהירה ויעילה של השידור חי.
כמו כן, הפלטפורמה משמשת כסביבה שיווקית לספקי שירותים ומאפשרת להם הזדמנות להציע תוכן בלעדי, באמצעות LiveU ולהגדיל את הכנסותיהם בהצעת תכנים למספר רב של מפרסמים בו-זמנית. החיובים והתשלומים בגין תכני הווידאו יתבצעו על-ידי AP ובכך מובטח כי ספקי השירותים יקבלו את שכרם מישות אחת אמינה.
פול שאנלי, מנהל הפיתוח העסקי והשותפויות ב-AP, אמר: "במקביל לגידול בביקוש לתכנים חיים, הפלטפורמה החדשה מבטלת את המורכבות שעמה מתמודדים גופי השידור הנדרשים כיום לשכור צוותי הפקת וידיאו המסוגלים לכסות אירועים חיים באופן מקצועי ואמין מאחר ופלטפורמת AP Live Community מספקת צימוד אוטומטי וקבלת השידור החי אינה כרוכה בטרחה".
מנכ"ל LiveU שמוליק ווסרמן אמר: "אנו גאים לשתף פעולה עם AP במיזם חדשני זה הממלא את הביקוש הגדל בהתמדה לתכנים חיים סביב השעון מכל קצוות תבל. בעבודתנו עם AP אנו ממשיכים ומפתחים יכולות חדשות המבוססות על הסביבה הריכוזית של הפלטפורמה על מנת להרחיב עוד את יכולת ייצור ואיסוף החדשות של לקוחותינו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה