תקשורת ומדיה

נועה קירל עושה זאת שוב: זה התכנון שלה לקיץ הקרוב

בסביבתה של קירל החלו בימים אלה לעבוד על הופעת ענק חדשה שתתקיים בפארק הירקון. כעת התחילו מנהליה לעבוד על מופע חדש ואם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, ובהתאם למצב בארץ, הוא צפוי להתקיים בחודש ספטמבר הקרוב. ככל הנראה גם שם צפויים שיתופי פעולה עם אמנים נוספים
מערכת ice |  1
נועה קירל בקמפיין yes (צילום ערן לוי)
על פי פרסום ראשון, של ערן סויסה, בפעם הרביעית בקריירה שלה, נועה קירל בדרך לפארק הירקון. ב״ישראל היום״ פורסם שבסביבתה של קירל החלו בימים אלה לעבוד על הופעת ענק חדשה שתתקיים בפארק הירקון.
כזכור, קירל עשתה היסטוריה באוגוסט 2022 כשהפכה לזמרת הצעירה ביותר בישראל שהופיעה בפארק.  שנה אחרי, ספטמבר 2023, היא חזרה לפארק לשתי הופעות נוספות.
שלוש ההופעות היו מושקעות ומוצלחות. 

כעת התחילו מנהליה לעבוד על מופע חדש ואם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, ובהתאם למצב בארץ, הוא צפוי להתקיים בחודש ספטמבר הקרוב. ככל הנראה גם שם צפויים שיתופי פעולה עם אמנים נוספים.
רק לאחרונה, חברת yes מודיעה כי לאור ההצלחה בעבודה המשותפת עם נועה קירל, היא מחדשת את ההתקשרות בשנה נוספת. קירל משמשת כפרזנטורית של החברה מסוף שנת 2020 ומאז מובילה את הקמפיינים של yes הזוכים כל פעם מחדש בקמפיינים האהובים והזכירים ביותר על פי סקרים ומדדים מקצועיים שונים.
בין הקמפיינים הזכורים בכיכובה של קירל: הקמפיין המדובר של yes עם הכוכב הלטיני הבינלאומי לונאי (Lunay), המחווה לסרט "השוטר אזולאי", הקמפיין עם שופטת הכדורגל ספיר ברמן, המסע המשותף של נועה לקראת האירוויזיון עם כוכבי התחרות מהעבר וכן הקמפיין האחרון בו נועה נכנסת לתוך עולם מאויר ועוברת בין סצנות של הפקות המקור המצליחות של yes בליווי השיר 'דמיון חופשי'.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איכס (ל"ת)
    רינת 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור