ויראלי

נועה קירל נזכרת בטרגדיה המשפחתית: "אנחנו מתאבלים כל הזמן"

הזמרת סיפרה מה הזווית שלה ביום הזיכרון הזה: "אנחנו מתאבלים כל הזמן ולא יכולים להתאבל כראוי כי הידיעה המרה הבאה כבר מגיעה. אני מקדישה את הביצוע אמש לבן משפחתי רס"ל (מיל') אורי יעיש ז״ל שנרצח בפיגוע בצומת ראם ולכלל הגיבורים שבנפילתם ציווי לנו את החיים. יהי זכרם ברוך!"
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום Yossi Zeliger)
בין כלל הפוסטים והסטוריז שהעלו מפורסמי ישראל במהלך יום הזיכרון הנוכחי, בולט זה של הזמרת נועה קירל. גם היא נכנסה למשפחת השכול כשבן משפחתה נרצח בפיגוע מתועב בצומת ראם לפני מספר חודשים והותיר את משפחתה באבל כבד מאז.
בפוסט שלה היא כתבה בהתרגשות גדולה: "השנה המספר הכואב, העצוב והטרגי ביותר גדל והתעצם. השכול והכאב הגיעו לכל אחד ואחת מאיתנו. גיבורים שעזבו הכל כדי להגן עלינו ונפלו בקרב".

היא המשיכה והסבירה: "צעירים שיצאו לבלות במסיבה ומצאו עצמם פנים מול פנים כנגד מחבלים ארורים. נשים, ילדים וקשישים שהצטרפו בסיפורים שוברי לב, למספר בלתי ייאמן של ישראלים שנהרגו ונרצחו מקום המדינה רק בגלל היותם ישראלים".

לסיום היא כתבה: "אנחנו מתאבלים כל הזמן ולא יכולים להתאבל כראוי כי הידיעה המרה הבאה כבר מגיעה. אני מקדישה את הביצוע אמש לבן משפחתי רס"ל (מיל') אורי יעיש ז״ל שנרצח בפיגוע בצומת ראם ולכלל הגיבורים שבנפילתם ציווי לנו את החיים. יהי זכרם ברוך!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה