טלוויזיה

נועה קירל ונגה ארז על הבמה באירוע של yes: הפקות המקור נחשפו

לראשונה - סדרה דרמטית העוסקת באירועי ה-7 באוקטובר. וגם: דוקומנטרי העוקב אחרי אגדת הספורט ערן זהבי. מה עוד נוכל לראות בקרוב על המסך ומי מקבלת עונה חדשה? כל הפרטים והטריילרים המסקרנים
מערכת ice | 
איננה - יס (צילום קרדיט: yes)
יס מציגה את הפקות המקור שלה לשנת 2024 ו-2025. האירוע התקיים בסימן תמיכה ביצירה הישראלית בזמן מלחמה, ואחת מהסדרות שצפויה לעלות בקרוב היא סדרת דרמה המציגה את אירועי ה-7 באוקטובר. מטרת הסדרה, בין השאר, היא לתמוך במאמצי ההסברה של ישראל בעולם. בסדרה מככבים יובל סמו, יעל אבקסיס ועוד. צפו בהצצה: 
 
הטריילר לסדרה "שחר אדום". קרדיט: yes
באירוע השתתפו הזמרות נועה קירל ונגה ארז שגם הופיעו על הבמה. ארז מככבת בסרט תיעודי חדש שצפוי לעלות בפלטפורמה שעוקב אחרי סנסציית האינדי הישראלית. באירוע היא שרה על הבמה את השיר שכתבה למען שחרור החטופים. צפו בקדימון:
 
NOGA" טריילר. קרדיט: yes
לחובבי הדוקומנטרי, הפקת מקור חדשה של יס עוקבת אחרי אגדת הספורט ערן זהבי. זהבי העניק למצלמות גישה ראשונה מסוגה ואת התוצאה תוכלו לראות גם בטריילר הבא וכמובן בסרט המלא שיפורסם בקרוב בערוצי יס. 
 
"זהבי". טריילר. קרדיט: yes
יס מציגה גם לראשונה את סיפורו המסקרן של מאיר דגן. דגן הוא איש המוסד לשעבר. סיפורו של איש הצללים מוצג ב"מלחמה האחרונה". 
 
דגן: המלחמה האחרונה. טריילר. קרדיט: yes
גם נועה קירל מככבת בסדרה חדשה, בפעם הראשונה בתפקיד דרמטי בסדרה למבוגרים. הסדרה היא סדרת מתח מסקרנת המתרחשת בעתיד טכנולוגי אפל. הנה הטריילר המותח:
 
"איננה". טריילר. קרדיט: yes
עוד הפקת מקור חדשה ומסקרנת היא "תחריר", גם היא דרמת מתח. הסדרה מתארת את המצור על שגרירות ישראל בקהיר בשנת 2011. בסדרה מככבים יעל אלקנה ומאור שוויצר. יס מחדשת גם סדרות אהובות. אחרי הפסקה של לא מעט שנים, האחיות המוצלחות שלי חוזרת לעונה 4. העונה מתרחשת בהודו. גם העונה הזו בבימוי של גורי אלפי, שמככב בעצמו בסדרה שהעונה השנייה שלה צפויה לעלות בקרוב לרשת 13
הסדרה האהובה שטיסל, שנמכרה גם לנטפליקס, מקבלת ספין אוף שיעלה בקרוב ביס. "קוגל" היא סדרה בכיכובם של ששון גבאי ומילי אביטל והיא מספרת את סיפורם של אב ובת המתגוררים בבלגיה לפני עלייתם לישראל. 
 
קוגל. טריילר. קרדיט: yes
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה