טלוויזיה

yes הודיעה: "למרות המצב, ממשיכים בעבודה על הפקות המקור"

חברת yes הודיעה במכתב מיוחד ששלחה לאיגודי הקולנוע והטלוויזיה, כי על אף האתגרים איתם מתמודדת המדינה מאז פרצה המלחמה ודווקא בימים אלו, החברה מחויבת לשמירה ולחיזוק היצירה הישראלית והגורמים העוסקים במלאכה, ולפיכך תמשיך בשגרת העבודה על הפקות המקור המופקות עבורה גם בהמשך

מערכת ice | 
בניין yes (צילום פלאש 90)
חברת yes הודיעה במכתב מיוחד ששלחה לאיגודי הקולנוע והטלוויזיה, כי על אף האתגרים איתם מתמודדת המדינה מאז פרצה המלחמה ודווקא בימים אלו, החברה מחויבת לשמירה ולחיזוק היצירה הישראלית והגורמים העוסקים במלאכה, ולפיכך תמשיך בשגרת העבודה על הפקות המקור המופקות עבורה גם בהמשך. 
עוד הוסיפה החברה במכתב, כי yes לא רק שלא עצרה הפקתן של הפקות המקור המופקות עבורה מאז פרוץ הלחימה, אלא שכחברה שחרתה על דגלה את קידום היצירה הישראלית, המביאה אל המסך עשרות הפקות סוגה עילית בשנה, סרטים דוקומנטריים וסדרות דרמה, היא רואים חשיבות עליונה ברציפות של פעילות התרבות והאומנות, ובהמשך העבודה הרציפה על הפקות המקור הישראליות.
במכתב אותו הוציאה yes נמסר: "קיבלנו את מכתבם בעניין תעשיית ההפקות הישראליות. כחברה שחרתה על דגלה את קידום היצירה הישראלית, וכגוף תקשורת מרכזי בארץ המביא אל המסך עשרות הפקות סוגה עילית בשנה, סרטים דוקומנטריים וסדרות דרמה, גם אנחנו ב-yes רואים חשיבות עליונה בהמשך וברציפות של פעילות התרבות והאומנות ובהמשך עבודה רציפה על הפקות המקור הישראליות, כאמור במכתבכם."
"עד כה, חברת yes לא עצרה בשל המלחמה את הפקתן של הפקות המקור המופקות עבורה, ובכוונתה להמשיך ככל הניתן בשגרת העבודה על הפקות המקור המופקות עבורה, בהתאמה למצב הביטחוני. אנו מחויבים להמשך העשייה, לשמירה ולחיזוק היצירה הישראלית ולחיזוק הגורמים העוסקים במלאכה חשובה זו."

"מדינת ישראל מצויה במערכה קשה וכואבת, ליבנו עם משפחות הקורבנות, הפצועים, התושבים המפונים, חיילי צה"ל וכוחות הבטחון וכולנו תקווה שנדע ימים שקטים ונראה בקרוב את החטופים והנעדרים שבים אלינו ואל משפחותיהם בשלום. אירועי המלחמה מאתגרים גם את חברת yes, בהיבטים כלכליים, הנדסיים, שירותיים, תפעוליים ועוד."
"למרות זאת, מאז פרוץ המלחמה, אנו ב-yes משקיעים את מיטב המאמצים כדי לאפשר רציפות עסקית ושירותית, ועושים כמיטב יכולתנו כדי לתרום את חלקנו ולסייע בימים קשים עבור החברה הישראלית. אנו מחויבים להמשיך ולפעול למען החברה והמדינה, ועבור היצירה הישראלית בפרט."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה