שיווק ופרסום

הסכום המטורף לשיר שביצעה נועה קירל נחשף: כמה שילמה yes?

מסתבר שבחברת התקשורת yes שילמו מאות אלפי שקלים לזכויות על "דמיון חופשי" של יצחק קלפטר המנוח. משרד הפרסום של חברת "יס" פתח את הכיס ושילם לא פחות מ-323 אלף שקל למחזיקי זכויות השיר "דמיון חופשי"
מערכת ice | 
נועה קירל yes (צילום ערן לוי)
חברת yes עלתה קמפיין חדש לשירות yes+FIBER - שילוב הטלוויזיה של yes ואינטרנט סיבים מהיר ועוצמתי תחת הסלוגן- 'yes+FIBER – חווית צפייה מעבר לכל דמיון'. הקמפיין החדש בכיכובה של נועה קירל, בו הושקעו 4 מיליון שקל, כלל גם תגמול נאה ליצירה שהיא ביצעה.
מסתבר שבחברת התקשורת שילמו מאות אלפי שקלים לזכויות על "דמיון חופשי", ב-mako פרסמו כי משרד הפרסום של חברת "יס" פתח את הכיס ושילם לא פחות מ-323 אלף שקל למחזיקי זכויות השיר "דמיון חופשי",

את השיר כתב והלחין יצחק קלפטר המנוח, שאת השיר מבצעת קירל בימים אלו בפרסומת חדשה ל-yes. היא זוכה לשכר נאה במייוחד של מאות אלפי ישקלים עבור כל קמפיין של יס, ככה או ככה.
"yes+FIBER" ממשיך להיות מוצר הטלוויזיה הטוב בישראל המשלב טלוויזיה מצוינת, אינטרנט סיבים עוצמתי וחווית צפייה שהיא מעבר לכל דמיון", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes. "בשנה האחרונה הפכה yes לחברת הטלוויזיה מבוססת האינטרנט הגדולה והמובילה בישראל בדרך להיפרדות מלאה שלנו מהלוויין שצפויה בתום השנה הבאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה