תקשורת ומדיה

מעיין אדם חושפת את מירי רגב: "לא זיהיתי אותה, שונה ב-180 מעלות"

מעיין אדם, הדוברת לשעבר של השרה רגב, התייחסה לתחקיר אודותיה בו נחשפו שיטות עבודה מפוקפקות של משרד התחבורה בהתנהלותו עם ערים ורשויות מקומיות, והודתה: "הייתי גאה פחות במה שראיתי, אני מתנערת מזה. מסתכלת, וחושבת שזו שגיאה נוראית"
מערכת ice |  6
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
מעין אדם, אשר שימשה בעבר כדוברת השרה מירי רגב במשרד התרבות והספורט, התייחסה אתמול (שישי) לתחקיר שערך העיתונאי רביב דרוקר בערוץ 13 אשר הצליח להסעיר את התקשורת, במסגרתו נחשפו קידומים פוליטיים וטובות הנאה למקורבי השר. "אני נשאלת המון אם מה שראינו בתחקיר אכן נכון", שיתפה אדם בתוכנית "חיים ומעיין" של ערוץ 12.
"לא זיהיתי אותה ואת הלשכה, זה היה 180 מעלות משם. היא נכנסה לתפקיד שרה כמשרת חייה, שרת התרבות והספורט", אמרה. בהמשך הסבירה כי בניגוד למה שהוצג בתחקיר, בזמן שהייתה שרת התרבות והספורט רגב פעלה גם עבור ערים בהן לא היו לה מצביעים רבים. "אני יודעת מה עשינו בשביל הפריפריה. הייתי גאה, והייתי גאה פחות במה שראיתי. אני מתנערת מזה. ראיתי תחקירים שעשו בעבר ואני ניגשת אמביוולנטית גם לתחקיר הזה. מסתכלת, מצטמררת וחושבת שזו שגיאה נוראית".
נזכיר כי באותו תחקיר הוצגה "שיטת הרמזור", אשר מחלקת הרשויות המקומיות והעיריות בישראל לפי צבעים, כאשר ערים בהן יש כמות מצביעים גדולה לרגב בפריימריז לליכוד יזכו ליחס מועדף בענייני תחבורה ובטיחות בדרכים, הנחשבים לקריטיים ומצילי חיים, בעוד הערים שבתחתית לא יתועדפו. כמו כן, בעקבות שידור התחקיר עלתה הדרישה לפתוח בחקירה פלילית כנגד התנהלות השרה ומשרדה.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מתנערת ממנה, כמה נוח
    רון 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל כשהיא תרצה לנחות טקס או להדליק ממשןאה כי מה היא לא רוצה, היא תתקשר אליה שוב
    סגור
  • 4.
    מנסה להרחיק עצמה
    אלי 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מאמין שמירי רגב התנהלה אחרת בתקופת מעיין אבל לא נעים לה להודות בזה.
    סגור
  • 3.
    הבטיחה לי כרטיס למשחק מסי בטדי (ל"ת)
    יוק מירי רגב 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    כנראה שיש משהו בזה
    אזרחים ישרים צחים כש 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רבה אוכלי חינם דתפקדו בהרבה תפקידים בחייהם שמדמשים בתפקידים בכירים תפקיד אחרי תפקיד שהם כבר מבוגרים ולא הכי משכילים שרק הם משחקים אותה כאילו הם פעילים ואפילו הם לא באים לבחור בבחירות שהםיודעים מתי לצוץ ומקבלים ג'ובים בליכוד מי שמצבו טוב מקבל פרס מי שנאמן כמו עיוור לביבי מקבל את ההבטחה אל תדאג היה בסדר כאשר אתם שומעים מפולטיקאי הבטחה תתחילו לדאוג כי כאשר הם צריכים במערכת בחירות את הבוחרים הם או עוזריהם מתקשרים לציבור וכל שנייה שולחים הודעות עם מספר פלאפון כאשר התיהור מתקשר לפלאפון הנ"ל אין קול ואין עונה הפלא הוא חד סיטרי חבל על נזמן שלכם אזרחים יקרים ביום בחירות תלכו לבלות בים בפיקניק זה יעשה לכם את הכייף זה מניסיון בשלל הם יודעים מה לעשות
    סגור
  • 1.
    למה עדין לא עצרו אותה?
    יניב 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במדינה מתוקנת, 5 דק לאחר סיום התחקיר היו דופקים לה בדלת מהמשטרה ולוקחים אותה לכלא. מדובר בהפרת אמונים שחור על גבי לבן, אין אפילו צורך במשפט- ישר בהרשעה וקביעת עונש. היא מזעזעת וכולנו משלמים על כך, במקום לקבל שר תחבורה שהתחבורה מעניינת אותו ורוצה לקדם ולשפר היא עובדת 100% מהזמן לטובת עצמה. אבל הבעיה שאנחנו חיים באחת המדינות המושחתות בעולם, חבר שלה בן גביר שולט במשטרה, אז היא תמשיך לעשות מה שבא לה ואנחנו האזרחים נמשיך לברוח מהמדינה ההזויה הזו.
    סגור
  • אישה הזויה חסרת שכל אך מה? שרה בישראל..הבנתם? (ל"ת)
    ש. מנהיים 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור