תקשורת ומדיה

הוושינגטון פוסט חוטף מכה קשה: הפסד של 77 מיליון דולר בשנה האחרונה

בשיחה עם עובדי הוושינגטון פוסט, חשף וויל לואיס, המו"ל החדש ומנכ"ל החברה את התוכנית להצלת העיתון האייקוני אשר נקלע לאחרונה להפסדים. עיתון הוושינגטון פוסט הפסיד  77 מיליון דולר בשנה האחרונה

מערכת ice | 
אתר האינטרנט של וושינגטון פוסט (צילום צילום מסך: וושינגטון פוסט)
ביום רביעי האחרון הכריז וויל לואיס, המו"ל החדש והמנכ"ל של הוושינגטון פוסט, בפני אנשי צוות במטה החברה כי הוא מעוניין להוביל את העיתון המצליח לעתיד כלכלי משגשג. באותה שיחה, הודה לואיס בפני הנוכחים כי הוא הפסיד 77 מיליון דולר בשנה האחרונה. מלבד זאת, הוא ציין כי מדובר בצניחה דרמטית של 50% בקהל מאז שנת 2020. 
"אם לדבר בכנות", אמר לואיס לעובדי העיתון בעת הפגישה, "אנחנו בבור, וזה לוקח כבר כמה זמן". על אף דברים מדאיגים אלו, לואיס הודיע לעובדי החברה כי הוא יודע כיצד ניתן להציל את העיתון האייקוני מהקריסה הכלכלית שאליו הוא נקלע.
מטרת התוכנית החדשה של לואיס הינה לעזור לעובדי החברה לדמיין הזדמנויות עסקיות חדשות. התוכנית הראתה את החברות המסורתית של המנויים יחד עם הצעות מנויים ותשלומים חדשות לקוראים.
כזכור, לפני מספר שבועות דווח כי ה-"וושינגטון פוסט" פרסם לראשונה כי ממשל ביידן העניק לממשלת ישראל הצעה מעניינת. בתמורה לצמצום הפעילות ברפיח, נשיא ארה"ב יספק למדינה מידע מודיעיני רגיש, אמין ומבוסס אשר מתקשר למיקום ראשי החמאס והמנהרות הטקטיות של ארגון הטרור. מדובר בחומר חשוב מאוד עבור ממשלת ישראל, נוכח העובדה כי מידע כזה עשוי לסייע לצה"ל באיתור מיקומם של ראשי חמאס אשר מתחבאים במנהרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה