תקשורת ומדיה

מגיש כאן 11 פספס את הופעתה של עדן גולן: זו הסיבה המפתיעה לכך

עקיבא נוביק, שליח כאן 11 לתחרות האירוויזיון, נאלץ לפספס את הביצוע של עדן גולן בתחרות האירוויזיון, בעקבות הקפדה על שמירת השבת. נוביק הצטרף לחברו אסף ליברמן לאחר הופעת עדן גולן, בשל יציאת השבת המאוחרת במאלמו
מערכת ice | 
עדן גולן בגמר האירוויזיון 2024 (צילום מסך כאן 11)
אסף ליברמן ועקיבא נוביק, שליחי כאן 11 לתחרות האירוויזיון, ליוו את עדן גולן עד לגמר שאירע אתמול (מוצ"ש) במאלמו. נוביק, אשר מקפיד לשמור שבת, נאלץ לפספס את הביצוע המדהים של גולן אתמול בלילה, זאת בשל העובדה כי השבת יצאה יחסית באיחור במאלמו. 
לאחר שהעניקה את הופעת חייה בתחרות האירופית אתמול בלילה וקטפה את המקום החמישי והמכובד, עדן גולן סיפרה על התחושות: "אני כל כך גאה במקום שהגענו אליו! גאה על הזכות שניתנה לי לייצג את המדינה שלי בכבוד וגאה להיות זו שנשלחה למשימה הזו דווקא בשנה הזאת". 
עדן גולן הודתה על התמיכה הרבה והוסיפה: "אני לא שוכחת לרגע את החטופים שלנו ומקדישה את ההשתתפות שלי בתחרות להם! עם ישראל חי". כאמור, גולן הגיעה למקום החמישי בתחרות האירופאית ולא זכתה כלל לדוז פואה מהשופטים, כאשר בסך הכל הנציגה הישראלית השיגה 375 נקודות. הזמר נמו, נציג שוויץ, קטף את המקום הראשון וזכה בפרס היוקרתי, שאותו שבר בלי כוונה על הבמה. נציג שוויץ סיים את הלילה עם 591 נקודות וכמות מפתיעה של 21 דוז פואה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה