תקשורת ומדיה

גיא לרר במתקפה חריפה נגד נתניהו: "לא מצחיק בכלל"

גיא לרר תוקף את רה"מ נתניהו לאחר שציין כי מצבה ההסברתי של ישראל הינו בכי רע: "אתה מוקף באנשים שלא יודעים לחבר מילה למילה". גיא לרר: "האיום הקיומי הכי גדול על המדינה, ועכשיו אתה מודה במילותיך שבעצם, הוא אפילו לא התחיל להיות מטופל?"
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו גיא לרר
גיא לרר, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הצינור" בערוץ 13, פרסם ציוץ חריף נגד רה"מ בנימין נתניהו לאחר שהאחרון ציין בדיון סגור של הקבינט הביטחוני מדוע המצב ההסברתי של ישראל הינו בכי רע: "זה לא כסף. הבעיה היא שאין אנשים. אתה מוקף באנשים שלא יודעים לחבר מילה למילה".
בעקבות אותה אמירה שהודלפה לכלי התקשורת ועוררה סערה רבה, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הצינור", גיא לרר, מיהר להגיב לדבריו של ראש הממשלה בציוץ חריף ברשת החברתית X. 
 
"שמע, אדוני ראש הממשלה. לא מצחיק בכלל הקטע שעל פי העדות שלך אין לנו הסברה כי האנשים שאחראים לזה לא יודעים לחבר מילה למילה באנגלית. זה כאילו שהיית אומר אחרי ה-7 באוקטובר שאנחנו לא יכולים לפעול בעזה כי החבר׳ה בצבא לא יודעים לטעון פגזים".
בהמשך הציוץ, המשיך לרר למתוח ביקורת חריפה על דבריו של רה"מ נתניהו וציין: "זה האיום הקיומי הכי גדול על המדינה, ועכשיו אתה מודה במילותיך שבעצם, הוא אפילו לא התחיל להיות מטופל? אתה מבין שמה שעוצר את הצבא המפואר שלנו מלהיכנס לרפיח זה אוגדות פלסטיניות הסברתיות? איזשהו אסימון לגבי העניין הזה יפול מתישהו?". 
כזכור, היום (שלישי) הודלפו שיחות שנערכו בין הבכירים בקבינט הביטחוני לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו. לאחר שנשאל מה דעתו על מערך ההסברה של ישראל במלחמה הנוכחית, נתניהו הדף טענה של אחד הנוכחים כי הנושא אינו מטופל כיאה בשל עניין של תקציב וטען כי מקור הבעיה הינו בחוסר ידע בשפה האנגלית. 
בדיון המדובר, ציין רה"מ נתניהו בפני הנוכחים מהי הסיבה האמיתית למערך ההסברה הבעייתי של ישראל: "זה לא כסף. הבעיה היא שאין אנשים. אתה מוקף באנשים שלא יודעים לחבר מילה למילה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבי פוסל במומו
    ?? 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרי שניטרלו את נועה תשבי ואיילון לוי נשארו להם רק הביסמוטים, האקוניסים ושאר-החמץ.
    סגור