בארץ

משרד התחבורה מכריז: זה הפטור שיוענק לקציני הרכב בחברות ליסינג

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים פרסם נהלים חדשים בפני קציני רכב של חברות הליסינג. במסגרת המסמכים שפרסם משרד התחבורה, יוענק פטור מלא לקציני הרכב בדיווח על נהגים שמתנהלים בצורה לא בטיחותית ואחראית בכבישים
מערכת ice | 
מירי רגב (צילום פלאש 90/ דוד כהן, ג'מאל עוואד)
לאחר שבמשך שנים נאלצו קציני רכב של חברות ליסינג גדולות לדווח למשרד התחבורה והבטיחותית בדרכים, על נהגים שמתנהלים בצורה לא חוקית בכבישים, כעת מתפרסמים נהלים חדשים שמעניקים להם פטור מחובת הדיווח.
על פי הפרסום של אתר "כלכליסט", משרד התחבורה העביר למספר גורמים בענף מסמכים אשר חושפים כי יתקיימו שינויים מהותיים לטובת קציני רכב בחברות ליסינג שונות. על פי ההודעה של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, אשר בראשו עומדת השרה מירי רגב, קציני רכב לא יצטרכו להודיע למשרד התחבורה על נהגים שנוהגים באופן לא בטיחותי וחוקי בכבישים.
משרד התחבורה מעמיד מספר נהלים שעוסקים באופי המדיניות כלפי נהגים שמתנהלים בצורה לא בטיחותית וחוקית בציי רכב גדולים. כאמור, במשך זמן רב, נהגו קציני הרכב בחברות שונות, לדווח למשרד התחבורה על נהגים שצברו מספר גבוה של תלונות.
על פי המסמכים שנשלחו השבוע מטעם משרד התחבורה והבטיחות בדרכים לגורמים שונים בענף, תאגידים שונים פטורים מחובת הדיווח לגבי תלונות שיוחסו לנהגי רכבי חברות שונות.
מלבד זאת, צוינו במסמכים של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, כי על התאגידים חל פטור מדיווח מספר התאונות עם נפגעים שבהן נהגי הרכב היו מעורבים. לצד כל אלו, הודגש כי ישנה חובה לדווח על נהגים שצברו חמש עבירות ומעלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה