נדל"ן ותשתיות

מירי רגב אישרה: מומחה האקלים הישראלי יכהן בתפקיד הבכיר

ד"ר עמיר גבעתי נבחר על ידי ועדת האיתור הממשלתית לשמש כמנהל השירות המטאורולוגי, שהמליצה עליו לשרת התחבורה. הוא שימש בעברו כמנהל יחידת המחקרים של רשות המים וכמדען ראשי בחברת "ניהול משאבי סביבה". ניר סתיו, קודמו בתפקיד, נאלץ לסיים את כהונתו בשל תפקיד בארגון המטאורולוגיה העולמי
מערכת ice |  3
מירי רגב (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יונתן זינדל)
הממשלה אישרה היום (ראשון) את מינויו של ד"ר עמיר גבעתי למנהל השירות המטאורולוגי. ועדת האיתור לבחירת מנהל השירות המטאורולוגי המליצה לשרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב למנותו לתפקיד הבכיר. גבעתי הוא מומחה אקלים, ששימש בעברו כמנהל יחידת המחקרים של רשות המים.
גבעתי היה אחראי בין היתר על הובלת פרויקטים הידרואולוגיים. השירות המטאורולוגי הישראלי הוא יחידת סמך במשרד התחבורה האחראית לחיזוי מזג האוויר, אספקת מידע מטאורולוגי וחקר האקלים בישראל. כהונת מנהל השירות המטאורולוגי קצובה לשמונה שנים.
 
גבעתי יחליף בתפקיד את ניר סתיו, שעזב את השירות המטאורולוגי בסוף אוגוסט לטובת תפקיד בארגון המטאורולוגיה העולמי. בחודשים האחרונים שימש ד"ר עמית סביר כממלא מקום מנהל השירות עד לסיום עבודתה של ועדת האיתור. ד"ר גבעתי הוא בעל תואר שני בהידרולוגיה ובעל תואר שלישי מהמחלקה למדעי האטמוספירה של האוניברסיטה העברית בירושלים.
בשנים האחרונות שימש כסמנכ"ל ומדען ראשי בחברת "ניהול משאבי סביבה", והיה אחראי על פיתוח כלים בנושא השפעות מזג אוויר עבור רשויות בארץ ובעולם.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מירי רגב
    רונה חדד שגיא 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטי טום נמשך
    סגור
  • 2.
    מומחה אקלים?
    סוואמי 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נשמע לא טוב, מה זה מומחה אקלים? האם הוא מאלה שמרססים אותנו יום יום ברעלים, וחוסמים את השמיים במעטה מזהם?
    סגור
  • 1.
    פופקורן
    לס 01/2024/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הפעם בחרת איש ראוי. לא היה לך מישהו ממרכז הליכוד?
    סגור