בארץ

גלעד קריב תוקף את שמחה רוטמן: "בינתיים לנו יש יותר מאצלכם"

בדיון בוועדת הכלכלה, נרשמו חילופי עקיצות בין חה"כ גלעד קריב לבין חה"כ שמחה רוטמן.  חה"כ רוטמן חשף כי נחסמה הדרך להתפקד לסיעת "הציונית הדתית" ואף הוסיף, ספק בהומור ספק ברצינות: "חסמו גם את הטלפון להתפקד למפלגת העבודה מחוסר שימוש"
מערכת ice | 
שמחה רוטמן בוועדת החוקה (צילום יונתן זינדל פלאש90)
במהלך דיון מיוחד שנערך ברגעים אלו בוועדת הכלכלה, אשר אותו מנהל יו"ר הועדה חה"כ דוד ביטן, נוכחותו של חה"כ שמחה רוטמן עוררה את הנוכחים וזה אף נעקץ על ידי חה"כ גלעד קריב. בהמשך הדיון, חשף חה"כ רוטמן בפני הנוכחים כי סיעת "הציונות הדתית" גילתה כי נחסמה האפשרות להתפקד לאותה סיעה והוסיף, ספק בהומור ספק ברצינות: "אני רוצה לומר שחסמו גם את הטלפון להתפקד למפלגת העבודה". 
הדיון שנערך היום (שלישי) בוועדת הכלכלה, אשר עסק בקידום הצעת החוק להגבלות על שירות התקשורת, כלל עקיצות רבות בין חברי הכנסת שמחה רוטמן וגלעד קריב. לאחר שיו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט, חה"כ רוטמן הצטרף לדיון, חה"כ קריב לעג לו ואמר: "למה אתה פה? אין דיון בחוקה?. שמעתי שיש דיון מאוד על אכיפה בררנית בכרם שלום. למי נתת לנהל את הדיון המופרך שמתנהל עכשיו בחוקה?".
חה"כ שמחה רוטמן שהובך מדבריו הגלויים של חה"כ קריב, ענה: "מה, אנחנו בלייב ערוץ הכנסת בקרוס אובר של וועדות? יש פה ועדת הכלכלה, עכשיו אנחנו מדברים על כלכלה".  בהמשך הדיון, אשר עסק בהצעת חוק התקשורת הנוגעת בהגבלות מוסכמות על שירות התקשורת וציודה, נרשמה עקיצה נוספת והפעם מצידו של  חה"כ שמחה רוטמן כלפי חה"כ קריב.
חה"כ רוטמן גילה לנוכחים כי סיעת "הציונית הדתית" נחשפה לממצא מפתיע: "חסמו את הטלפון להתפקד לציונית הדתית. חסימה של חופש ביטוי פוליטי...".  בהמשך דבריו, חה"כ רוטמן אמר, ספק בהומור ספק ברצינות, כי מפלגת "הציונית הדתית" אינה היחידה שסובלת מאותה תופעה: "אני רוצה לומר שחסמו גם את הטלפון להתפקד למפלגת העבודה מחוסר שימוש". חה"כ קריב לא נשאר חייב וענה לחה"כ רוטמן: "בינתיים יש לנו יותר פקודים מאשר אצלכם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה