בארץ

"שבוע ללא חשמל, תדאגו לעצמכם" - זו העיר שנערכת לתרחיש האימים

על רקע המלחמה שמתקרבת בצעדי ענק לצפון, ראש עיריית נשר, רועי לוי, הזהיר כי על האזרחים להתכונן בעצמם למלחמה משום שלטענתנו המדינה לא תעזור להם. "קיים תרחיש של הפסקת חשמל למשך שבעה ימים, למה אף אחד לא מכין אותנו לזה?"
מערכת ice |  1
מערכה בצפון (צילום shutterstock, פלאש 90/ דוד כהן, תומר נויברג)
בריאיון שהעניק ראש עיריית נשר, רועי לוי, לרדיו חיפה, הוא הזהיר מפני המערכה המתקרבת בצעדי הענק ומטילה צל כבד על תושבי הצפון. הוא אמר כי על האזרחים להתכונן בעצמם למלחמה משום שהמדינה לא תעזור להם בשבוע הראשון, ואף טען כי בנשר אין אף מרפאה ממוגנת.
"מי שלא ידאג לעצמו בשבוע הראשון למלחמה שתפרוץ, המדינה לא תדאג לו", הזהיר לוי. כמו כן, הוא הוסיף כי על התושבים: "לקנות גנרטור, פח דלק, קופסאות שימורים", וכי הם צריכים לדאוג לעצם משום שהמדינה לא תצליח לעזור להם בשבוע הראשון.
בנוסף, ראש העיר טען כי נשר לא מוכנה כלל למלחמה רחבה בצפון ואף התלונן לא קיימת אף לא מרפאה ממוגנת אחת בעיר, שמכילה עשרות אלפי תושבים. בהמשך הוא ביקר את מדיניות הממשלה ואמר: "קיים תרחיש של הפסקת חשמל למשך שבעה ימים, למה אף אחד לא מכין אותנו לזה?".
״אזרחי הצפון לא מבינים לאן הממשלה הולכת בכל מה שקשור לניהול ותכנון הזירה הצפונית, וההפגנה תתקיים על רקע הרג תושבי הצפון השבוע, קביעת תקציב נטול התייחסות למצוקות ואתגרי הצפון - ו-80 אלף מפונים מהגליל - ללא תאריך חזרה או מדיניות״, הזהיר לוי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המדינה לא תעזור לו גם בשבוע השני וגם בשלישי וכך הלאה (ל"ת)
    אורן 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור