בארץ

סערה ושיטפונות: כך תישמרו ממזג האוויר בימים הקרובים

על פי תחזית השירות המטאורולוגי והמרכז הלאומי לחיזוי שיטפונות, מחר תהייה סערה ושיטפונות יתפשטו בנחלי מדבר יהודה וים המלח. לאור כך, יסגרו למבקרים כל מסלולי הטיולים במדבר יהודה וכן כל מסלולי ההליכה בנחלים דרגה, משאש, תקוע ואוג 

מערכת ice | 
סופה (צילום פלאש 90/ גילי יערי)
על פי תחזית השירות המטאורולוגי והמרכז הלאומי לחיזוי שיטפונות, מחר (יום ה') תתפתח סערה ויהיו שיטפונות בזק בעיקר בנחלי מדבר יהודה וים המלח. לאור כך, יסגרו למבקרים כל מסלולי הגלישה במדבר יהודה וכן כל מסלולי ההליכה בנחלים דרגה, משאש, תקוע ואוג. 
מהמשטרה נמסר כי ציבור הנהגים מתבקש להתאים את נסיעתו בהתאם לתנאי הדרך ולנקוט במשנה זהירות במקרה של שיטפונות וסחף בכבישים. יחד עם זאת, ציבור המטיילים המגיע לאזור לצפות בשיטפונות, מתבקש לעשות זאת ממקומות בטוחים ולהישמע להוראות השוטרים, המתנדבים ופקחי רשות הטבע והגנים.
 
ההפוגה במערכת תגיע רק ביום בשבת. ייעשה מעונן חלקית עד בהיר, ותחול עלייה בטמפרטורות, בצפון הארץ ייתכן גשם מקומי קל, משעות הערב יתחדש הגשם בצפון הארץ ויתפשט בלילה למרכז.
ביום ראשון תחול התקררות ניכרת והרוחות יתחזקו, יעשה גשום בצפון הארץ ובמרכזה, עם חשש להצפות בעיר מישור החוף והשפלה, בצפון הנגב ירד גשם מקומי, וקיים חשש לשיטפונות בנחלי המזרח, בדרום הארץ יעשה אביך ויתכנו סופות חול, בחרמון ירד שלג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה