בארץ

ינון מגל תוקף את חדשות 13: "תת רמה, מה זה החרטא הזאת?"

בעקבות סקר המנדטים של חדשות 13, בו הוצג ראש המוסד לשעבר יוסי כהן כבעל פוטנציאל גבוה יותר מרה"מ נתניהו לכהן כראש מפלגת הליכוד עם 23%, העיתונאי ינון מגל תקף את הערוץ: "הוא בכלל איש ימין?"

מערכת ice |  3
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
על רקע סקר שפרסמה חדשות 13 בו זכה ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, ב-23 מנדטים כראש מפלגת הליכוד, איש התקשורת ומגיש התוכנית "הפטריוטים" ינון מגל, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מישהו יודע מי זה יוסי כהן?".

על פי סקר המנדטים שפרסמה חדשות 13, יוסי כהן שכיהן בעבר כראש המוסד הוצג כבעל פוטנציאל להוביל את מפלגת הימין "הליכוד" במקום נתניהו. על פי הסקר, כהן גרף 23 מנדטים, נתון מרשים ביחס לרה"מ נתניהו שרשם הפסד בכך שגרף רק 16 מנדטים כראש המפלגה.
בעקבות כך, מגיש תוכנית ה"פטריוטים" של ערוץ 14, ינון מגל, בחר להגיב על כך בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "מישהו יודע מי זה יוסי כהן?, מה הוא חושב על בעיות היסוד של מדינת ישראל?, איזה אנשים הוא מביא?, איך הוא משתלב בליכוד?, אם הוא בכלל איש ימין?". מגל המשיך לתקוף את מערכת ערוץ 13 בשל פרסום סקר המנדטים המדובר וכתב: "תגידו, מה זה החרטא הזאת?, באיזה מבחן של המציאות הסקר הזה עומד?, תת רמה".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צודק, קודם שיתנסה בלהיות ח"כ
    גדי רדיו 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שיתנסה בהצעות לחוקים, שיתנסה בוועדות הכנסת, שישמיע את דעותיו בנושאים השונים: דת, מדינה, משפטים, כלכלה, ביטחון חוץ ופנים. שהציבור יוכל להכיר מעבר לפנים שלו.
    סגור
  • 2.
    יוסי כהן שם את השקרן הנוכל שאתה השופר שלו בכיס הקטן. (ל"ת)
    זאב 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    ינון מגל מאבד את שפיותו שתלויה 100 אחוז
    שיר 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בביבי, לא רואה סיכוי שיום אחד הוא יתפכח, מסכן!
    סגור