בארץ

יאיר לפיד זועם על נתניהו: "הוא לא למד כלום מה-7 באוקטובר"

מערכת היחסים הפוליטית בין בנימין נתניהו ליאיר לפיד ככל הנראה נמצאת בשפל שלה מאז הצטרף לפיד לפוליטיקה. כעת ראש האופוזיציה תוקף בחריפות את נתניהו בסדרת ציוצים נגדו
מערכת ice |  4
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ גדעון מרקוביץ)
ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, השתלח אתמול (רביעי) בראש הממשלה נתניהו ארוכות, בציוץ שפרסם בחשבון הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר) שלו. לפיד התייחס לאפשרות של שליטת הרשות הפלסטינית ברצועת עזה ביום שאחרי המלחמה, ואמר כי נתניהו "המציא את המריבה" הזו.
לפיד פתח את דבריו והתייחס ליום שאחרי המלחמה הקשה בעזה: "אין אדם בעולם שחושב שצריך להעביר את עזה לידי אבו מאזן ביום שאחרי המלחמה - נתניהו שוב המציא מריבה. בזמן שילדינו הגיבורים נהרגים בעזה, נתניהו המציא מחלוקת. עוד אחת. המציא מחלוקת עם ארה״ב, המציא מחלוקת איתי, המציא מחלוקת עם בני גנץ וגדי איזנקוט".
בנוסף כתב לפיד: "אין אדם אחד בעולם שאומר שצריך להעביר את עזה לידי אבו מאזן ביום שאחרי המלחמה. אפילו לא אחד! הוא המציא את הרעיון הבלתי ניתן ליישום הזה, כדי שהוא יוכל להגיד שהוא ילחם נגדו בכל הכוח (זה קצת מסוכן, אם יש בנאדם אחד בישראל שעלול להפסיד לאויב לא קיים, זה נתניהו)".
לפיד המשיך לתקוף את נתניהו וכתב: "דיברתי על זה עם ההנהגה האמריקאית, עם האירופאים, עם אנשי המחנה הממלכתי, עם מי שאתם רוצים. אף אחד לא מבין על מה הוא מדבר. אף אחד לא חושב שזה יכול לקרות בעתיד הקרוב. אף אחד! הם לא מבינים מה הוא רוצה. עם מי בדיוק הוא מתווכח?"
לסיום, כתב: "התשובה היא שנתניהו עושה מה שהוא עושה כל חייו: מסית ומשקר ומייצר שנאה. עכשיו הוא רק עושה את זה באמצע מלחמה מרה, כשכל יום נהרגים חיילים. הוא לא למד כלום מה-7 באוקטובר. האסון לא שינה אותו, הוא לא מסוגל להכיר באשמתו. האיש הזה לא יכול להמשיך לעמוד בראש המדינה. זה מסוכן מדי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חסר בגרות מטופש רק אתמול חתמת על הסכם ״היסטורי״
    בער פוער ג׳ורה 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם לבנון והבטחת לנו שבצפון יהיה שקט ובדרום החמאס מורתע כשגנץ מפנק אותו כהלכה. ביבי צריך ללמוד?! לך להשלים בגרות!
    סגור
  • 2.
    יאיר לפיד מתהפך כל יום מחדש , מחר הוא יגיד את ההפך .
    יהודה 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפיד מתנהל על פי הסקרים בלבד. כל יום עושה סקר , ואז הוא מחליט איך לצאת לתקשורת . יאיר לפיד בימיו הספורים כראש ממשלת מעבר , נתן ללא תמורה שטחים נרחבים לחיזבאללה , כי הוא ממש חשש שלא יפגעו באסדת הגז. יאיר לפיד , אתה ממש לא יכול להנהיג את המדינה , אם ישבת בצד ולא הצטרפת לקבינט המלחמה.
    סגור
  • 1.
    למרבה הצער הוא עדיין מנותק לחלוטין מהמציאות הקשה (ל"ת)
    דנה 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אני מסכים שלפיד ממש מנותק. (ל"ת)
    יהודה 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור