בארץ

לפיד נכנס בשרה סטרוק: "אמירה בזויה ומקוממת, זלזול בלוחמי צה"ל"

השרה אורית סטרוק התראיינה ויצאה נגד התקציב המיועד לקצינים במילואים. לפיד הגיב לדבריה וכתב: "ראש הממשלה צריך לפטר מיד את השרה. מי שפוגעת בביטחון הלאומי בזמן מלחמה לא יכולה להמשיך לכהן בממשלה"

מערכת ice |  2
אורית סטרוק (צילום יצחק ווייס)
שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק התראיינה היום (שלישי) לחדשות 12 אצל המגישה אלמז מנגיסטו. בראיון, סטרוק יצאה נגד התקציבים המיועד לקציני המילואים ואנשי הקבע.
"הגדלות הרמטכ"ל, שזה דבר לא כתוב בשום חוק, מצ'פר את הכיסים השמנים שלהם. מתוקצב בהרבה הרבה יותר, פי כמה וכמה מתקציב הזהות היהודית שלי, העומד על סך מאה מיליון שקלים בלבד. נעשה חושבים מחדש כשיקצצו להם בתקציב", כך אמרה סטרוק. 
לאחר הריאיון, השרה הבהירה את דבריה וכתבה בחשבון בחשבון ה-x (טוויטר לשעבר): "בראיון בערוץ 12 אמרתי שבתקציב 24 יקוצצו שומנים בתקציב. הבאתי כדוגמא את "הגדלות הרמטכ"ל תוספות בלתי חוקיות לפנסיות של קצינים בדימוס, שמזמן לא נלחמים וכבר מקבלים עשרות אלפי ש"ח".
ראש הממשלה לשעבר יאיר לפיד לא נשאר אדיש לדבריה של השרה וכתב בחשבון ה-x (טוויטר לשעבר): "צריך לפטר מיד את השרה סטרוק. אמירה בזויה ומקוממת של זלזול בלוחמי וקציני צה"ל שנלחמים ומסכנים את חייהם ממי שלא שירתה בצבא, סחטנית חסרת בושה שיושבת באולפנים ומשמיצה את לוחמינו הגיבורים. מי שפוגעת בביטחון הלאומי בזמן מלחמה לא יכולה להמשיך לכהן בממשלה".
גם אשת הטלוויזיה אופירה אסייג הגיבה בכעס על הריאיון עם השרה וכתבה: "חתיכת מנותקת, חיה בזכות הצבא שלנו. אסור לתת לך במה, אסור לשמוע ממך ואני מאחלת לך שתעופי מהמדינה שלנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מלך הטענות הלאומי תמיד נגד לא חשוב מה העיקר נגד .
    מאיר. 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפיד נמאסת על רוב הציבור רק להסית אתה יודע רק רע במדינה אין טוב תתבייש לך .
    סגור
  • 1.
    פנסיה
    Ab 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם השרה יכולה להסביר את מרכיבי הפנסיה של החכמים ומי קבע אותם
    סגור