תקשורת ומדיה

השר לשעבר נחמן שי עורר סערה וננזף: "תחזור מהאמירה"

חבר כנסת ודובר צה"ל לשעבר ד"ר נחמן שי אמר בחדשות 12 כי "אנחנו לא רואים בתושבי תל אביב עריקים ותושבי הצפון בוגדים, תא"ל במילואים אביגדור קהלני שישב לידו נזף בו ואמר "תתקן את המילה בוגדים"
מערכת ice | 
נחמן שי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חבר הכנסת ודובר צה"ל לשעבר תא"ל נחמן שי התראיין היום בחדשות 12 וגרם למהומה קלה כאשר אמר כי "אנחנו לא רואים בתושבי תל אביב עריקים ובתושבי הצפון בוגדים", תא"ל אביגדור קהלני שישב לידו בפאנל זעם על דבריו ונזף בו: "אני מבקש שתוציא את המילה בוגדים".
לפני חודש בראיון ל-ice אמר שי כי "ישראל חייבת להמשיך ולמנף את זכותה הבלתי ניתנת לערעור לפעול ביד חופשית כדי להכות במרצחי החמאס. זהו אויב אכזר, חסר רחמים, מסוכן לישראל, מסוכן לכל מדינה במערב ולכל דמוקרטיה. חשוב גם להבהיר את מלאכת עיצוב המסרים שהיא מורכבת ולא פשוטה כלל ועיקר לכוון מסרים לקהלי יעד מדויקים. המידע יוצא בצורה משולבת לכל אתר ואתר על פני כדור הארץ, פשוטו כמשמעו.

"לפנינו מאמץ גדול, שכמותו לא ראינו בעבר ועלינו לתמרן בזהירות. בכל מקרה בשלב הזה, להבליט את ההתקפה על ישובים אזרחיים, מעשי הטבח המזעזעים וכמובן חופש הפעולה הנדרש. ישראל אינה פוגעת במתכוון באזרחים לא מעורבים, כל הדרישה לפינוי צפון הרצועה מעניקה להם זמן להציל את חייהם לפני שצה״ל יגיע אליהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה