ויראלי

קורין גדעון מסתבכת: למה אינסטגרם השעו את חשבונה?

מפורסמים רבים החליטו לסייע בהסברה הישראלית מאז פרצה מלחמת "חרבות ברזל". חשבונם של חלק מאותם מפורסמים נחסם על ידי אינסטגרם, ועכשיו קורין גדעון מצטרפת לרשימה הזו
מערכת ice | 
קורין גדעון (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
מנחת הטלוויזיה ודוגמנית הלבשה תחתונה, קורין גדעון, משתמשת בחשבונותיה עתירי העוקבים ברשתות החברתיות כדי לקדם הסברה ישראלית ולחשוף בפני העולם את הזוועות של בוקר ה-7 באוקטובר, בו פרצו מחבלי חמאס לישראל וביצעו את הטבח הנוראי ביישובי עוטף עזה.
לאחר שחלק מהחשבונות של אותם אנשים ששיתפו את התכנים הפרו ישראליים הכוללים חלק מתיעודי הזוועות נחסם או הושעה, גם קורין גדעון קיבלה מאינסטגרם את ההודעה על השעיית חשבונה. לגדעון ניתנו על ידי אינסטגרם 180 ימים להגיש ערעור ואם לא תעשה זאת, על פי ההודעה שקיבלה, חשבונה יושבת לצמיתות.
זו לא פעם ראשונה שתכנים פרו ישראליים, מזוויעים ככל שיהיו, נחסמים ברשתות החברתיות, כאשר תכנים פרו פלסטינים דומים רצים בכל רחבי הרשת. כמובן שעל התכנים הפרו ישראליים יש מי שבאופן קבוע מדווח ואף יש קבוצות מאורגנות של מדווחים, שזוהי מטרתם.
למרות שבמלחמה זו נראה כי יותר ויותר ישראלים, מפורסמים יותר ומפורסמים פחות, לוקחים חלק בהסברה הישראלית ברחבי הרשת, אך עדיין מדובר במספרים קטנים ביחס לפעילים הפרו פלסטיניים ברחבי העולם, שמפיצים את התעמולה שלהם כמעט באין מפריע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה