בארץ

ראש עיריית חיפה לשעבר במחווה לשדרות וישובי העוטף: זה מה שמתכנן לעשות

ראש עיריית חיפה לשעבר יונה יהב המתמודד גם לראשות העיר בבחירות הקרובות שאמורות להיערך בחודש ינואר הודיע על כוונתו לכרות ברית ערים תאומות בין חיפה, שדרות והמועצות האזוריות 
מערכת ice |  2
יונה יהב (צילום אלעד מלכה)
ראש העיר חיפה לשעבר יונה יהב הודיע על כוונתו לכרות ברית ערים תאומות בין חיפה, שדרות והמועצות האזוריות שער הנגב וחבל אשכול.
יהב: "בכוונתי לדאוג שכל ילד חיפאי יבקר בישובי עוטף עזה וילמד על מגני הארץ שלנו בערים, בקיבוצים ובמושבים. סיפור התיישבותם בחבל הארץ הזה, גבורתם ועמידתם במתקפת הטרור של ה-7 באוקטובר, והשליחות שהם רואים בנוכחותם שם גם לאחר המלחמה הם שיעור לאזרחות מופת שיש ללמוד ממנו".
יהב, המתמודד לראשות עיריית חיפה, זוכר ומוקיר את עמידתם של ראשי הרשויות בדרום ובישובי העוטף לצידה של חיפה בימי מלחמת לבנון השניה. "הערבות ההדדית והסולידריות החברתית שגילו כלפי החיפאים לא תסולא בפז ולא תישכח. בשם החברות העמוקה בינינו, בשם הישראליות – נכרות ברית ורעות בינינו".
 
יהב הודיע לאחרונה על כוונתו ללמד שיעורי אזרחות בבתי הספר התיכוניים בחיפה. "אנחנו עומדים בפני שנים גורליות לעיצוב דמותה של המדינה, וחשוב שאת שיעורי האזרחות יוביל ראש העיר", אמר יהב, "יש חשיבות גדולה לכך שכל ילד יכיר את הערכים הציוניים שעליהם ישראל הוקמה, ובפרט בימים אלה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הו יהב
    אסתר פורת 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמת, זאת הטקטיקה שלך לתעמולת בחירות???
    סגור
  • 1.
    לא קונה
    מוטי 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהוד ברך אתה מסכן את ביטחון המדינה דחוף היסתכלות באברבנאל
    סגור