תקשורת ומדיה

שלמה ארצי יוצא מגדרו: "הלב מתפוצץ, עיניים מלאות דמעות". צפו

אחד מגדולי המוזיקאים בתולדות מדינת ישראל הגיע לשמח ולרגש את הפצועים במרכז הרפואי שיבא תל השומר. הנפגעים זכו להופעה עוצמתית ומחזקת. בתחילת המלחמה פרסם הזמר: "הלב מתפוצץ, אני שולח לב ענק לחיילים על אומץ לבם, ולמשפחות מלאות הדאגה לגורל הנעדרים והחטופים"
מערכת ice |  3
שלמה ארצי (ארכיון) (צילום יוסי זליגר/פלאש 90)
שלמה ארצי במחווה מרגשת לפצועים: שלשום (רביעי) הגיע אחד מגדולי המוזיקאים בתולדות מדינת ישראל, שלמה ארצי, לשמח ולרגש את הפצועים במרכז הרפואי שיבא תל השומר. באדיבות עמותת נותנים תקווה בניהולו של שמואל משה ומפיק האירועים נועם מיכאל הפצועים נהנו מהופעה עוצמתית ומחזקת. 
בתחילת המלחמה ארצי העלה הזמר הישראלי פוסט מרגש לחשבון האינסטגרם: "אהובים, אני יושב פה וחושב מה כוח המילים לתאר כאב וצער בלתי נסבל של מי שאיבד לפתע באכזריות לא מתוארת. בעל, אישה, ילד, אב ואם, ילדים. העיניים שלי ושל כולם מלאות דמעות כבר כמה ימים. דמעות של הזדהות על הקשה מנשוא".

"זה פשוט בלתי ניתן לתאר במילים. לא ייאמן. הלב מתפוצץ ואני שולח לב ענק לכם, לחיילים על אומץ לבם, ולמשפחות מלאות הדאגה לגורל הנעדרים והחטופים. זה רגע שמחייב את כולנו להמון כוח, נחמה, כאב ונחישות. יש לנו את זה. אנחנו ביחד, נתגבר וננצח". מארגני ההופעה מסרו כי הם מאחלים לבריאותם והחלמתם של כל הפצועים במהרה.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הגיגים
    Zp 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלמה היקר כאבך האישי והכאב של כולם עוטף וחונק ואולי השיתוף , השירה , הופכים את הבלתי נסבל, הבלתי נתפס למשהו מרכך המשך בפועלך יישר כח הגיגים/ז. פ שבת שחורה שואה שנייה ואולי ראשונה באכזריותה והלב דואב וכואב זועק נקמה, שנאה, אשמה מי? למה? איפה היינו?? ובין השאלות, בין הכאב עולים שמות הנרצחים והלב לא יודע איך להספיד איך להביע צער ״יהי זכרו ברוך״ - כיתוב שמועלה וחוזר על עצמו כמספר מתינו והוא לא מביע את עוצמת הכאב ובא שוב ושוב לצעוק ולכאוב ושוב לנסות להבין ואיך להרגיע ואיך החטופים? מי מטפל בעוללים? מי מאכיל? ועוד שם של נרצח עוד דם של מי שנפל שמסר עצמו למוות ואנו עומדים מאוחדים בכאב מאוחדים ברצון לסייע לתת , לתמוך וגם בכל סערת הרגשות יש שמוצאים את הזמן , להאשים והקושי מתעצם כי בפועל מי מאיתנו לא אשם? והאם זה הזמן לדון בכך ועוד שמות נרצחים מרצדים ועוד כאב ועוד דאוות לב ובתוך כל אלה רצון אחד מתחזק להיות ביחד באמת ולא נשכח - לא רק ברגע הזה אלא גם באלה שיבואו אחריו כי כוחנו באחדותינו וכולי תקווה כי יחול שינוי שנדע להדוף את הרוע מעלינו להדוף את הרוע מסביבנו ואולי אולי יש עוד מקו
    סגור
  • 2.
    ו
    ע 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלמה איש יקר
    סגור
  • 1.
    שלמה ארצי
    רותי 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחד ויחיד
    סגור