תקשורת ומדיה

יוסי כהן מתפוצץ: "לא מבין את תפקידו של גל הירש"

במהלך ראיון לעמרי אסנהיים ורוני קובן, ראש המוסד לשעבר השמיע ביקורת על פעילותו של מתאם הממשלה להשבת החטופים והנעדרים. בניסיון להגן על עמדתו, הוסיף: "אני לא ארגנתי את הבלאגן הזה". לדבריו, פעילותו מתמקדת בכמה מישורים, בהם משימות אסטרטגיות שאותן קיבל ישירות מרה"מ בנימין נתניהו ו"באישור קבינט המלחמה"
מערכת ice | 
יוסי כהן (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
מאז פרוץ מלחמת ישראל בעזה, שמו של ראש המוסד לשעבר יוסי כהן עלה לכותרות כמי שמרואיין לעתים תכופות בכלי התקשורת ומייחס לעצמו הישגים כאלה ואחרים, בעיקר במו"מ להשבת החטופים שלא נשא פרי עד עתה. אמש (שבת) פורסם כי ראש המוסד לשעבר, שכבר עורר את חמתו של זה המכהן דדי ברנע, תוהה מול המצלמות מה תפקידו של גל הירש. 
תא"ל (במיל') גל הירש מונה על ידי רה"מ בנימין נתניהו לכהן כמתאם הממשלה להשבת החטופים והנעדרים. בראיון לתוכנית "יהיה טוב" עם עמרי אסנהיים ורוני קובן, שישודר הערב בשעה 22:00 בכאן 11, הזכיר ראש המוסד לשעבר את אמירותיו של רה"מ לפיהן דדי ברנע וניצן אלון עוסקים בניהול המו"מ בנושא החטופים. כהן הוסיף כי הוא אינו בטוח שהירש בעצמו מבין את תפקידו.
"אני לא ארגנתי את הבלאגן הזה", אמר כהן. "התנדבתי בשלושה מישורים: אחד - לסייע לגל הירש. שאני מבין שבעצמו כבר לא בדיוק או כן בדיוק... אני לא בטוח אם אני מבין עד הסוף מה תפקידו. אולי אתם תגידו לי". במסיבת העיתונאים שנערכה אמש רה"מ בנימין נתניהו הבהיר: "קידום המגעים הבינלאומיים להחזרת החטופים מתבצע על ידי ראש המוסד דדי ברנע ואלוף במיל' ניצן אלון, וכשיהיה לנו מה לומר נעדכן המשפחות ונביא הדברים למליאת הממשלה. עד אז יפה השתיקה".
 
ראש המוסד לשעבר הוסיף, בהתייחסו לפעולות כאלה ואחרות שאותן הוא מייחס לעצמו: "נסעתי למשימה מאוד מסוימת, משימה אסטרטגית שעליה עבדתי ובתוכה פעלתי מטעמו של ראש הממשלה ובאישור ראש המל"ל ושרי קבינט המלחמה". ביחס לשאלה האם הצליח במשימה, השיב כהן: "באופן חלקי כן. כרגע פחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה