בארץ

אמיר אוחנה החליט: 80 מיליון שקלים יקוצצו מתקציב הכנסת לטובת המלחמה

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה החליט לקצץ 80 מיליון שקלים מתקציב הכנסת על מנת להעבירו לטובת התקציב המלחמתי, מדובר בקיצוץ של 17.5% מתקציב הכנסת
מערכת ice | 
אמיר אוחנה (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה הודיע היום (ב', 6.10) בישיבת נשיאות הכנסת כי החליט לקצץ כ-80 מיליון ש"ח מתקציב הכנסת, אשר יועברו לאוצר המדינה לטובת המאמץ המלחמתי. מדובר בקיצוץ המהווה כ-17.5% מתקציב הכנסת שאינו קשיח (שכר והתחייבויות על פי דין).
בכנסת הדגישו כי בימים הראשונים של המלחמה, פנה יושב-ראש הכנסת אל שר האוצר והודיע לו על כוונתו לקצץ בתקציב הכנסת ולהעבירו אל אוצר המדינה לסיוע במאמצי המלחמה; כעת הנושא יועבר לאישור הוועדה המשותפת לעניין תקציב הכנסת לביצוע. בכנסת ציינו כי מדובר בקיצוץ שלא אמור לפגוע בהמשך פעילותה החיונית והשוטפת, וכן יישמרו העקרונות בעניין עצמאות תקציב הכנסת והפרדת הרשויות.

כזכור מלחמת "חרבות ברזל" מתנהלת ברצועת עזה מזה 30 ימים, מאז נפתחה ב-7.10 במתקפת הטרור של מחבלי חמאס שפרצו ליישובים בגבול הרצועה ורצחו למעלה מ-1,400 ישראלים, פצעו אלפים נוספים ולקחו בשבי לעזה 240 ישראלים. צה"ל החל בהפצצת מטרות חמאס שבתגובה שיגרו אלפי רקטות לעבר יישובי הדרום והמרכז, כאשר גם בגבול הצפון החלו מטחי טילים, מה שהביא לפינוי יישובים בשתי הגזרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה