השוק

G City בהישג ענק: גיוסים בשווי עשרות מיליוני שקלים

חברת G City גייסה כ- 74 מיליון שקל בהקצאה פרטית למשקיעים מסווגים, ההנפקה, בוצעה כחלק מתוכנית חיזוק הנזילות של החברה, באמצעות הרחבת סדרת אג"ח טו', המדורגת A"" ע"י מעלות ו-"2A" ע"י מידרוג
מערכת ice | 
חיים כצמן (צילום Magma Images, יחצ גזית גלוב, shutterstock)
כחלק מתוכנית חיזוק הנזילות שלה, חברת G City הציבורית גייסה חוב בסך כ-74 מיליון שקל, במסגרת הנפקה פרטית למשקיעים מסווגים בדרך של הרחבת אג"ח (סדרה טו'), במחיר של 99.8 אג' לכל 1 שקל ערך נקוב.
גיוס החוב הינו חלק מהתוכנית של החברה לחיזוק בסיס הנזילות, לצד כלים נוספים כמו מכירת נכסים ומימון של נכסים בבעלות החברה. סדרה טו' היא סדרת אג"ח קונצרנית צמודת מדד הנושאת ריבית קופון של 1.33%, עם מח"מ של כ-3.2 שנים המובטחת בשעבוד קבוע ראשון על ארבעה נכסים מניבים בישראל ביחס חוב לבטוחה של 75%.
בנוסף, G City Europe השלימה את העסקה למימון בהיקף של 125 מיליון אירו לתקופה של כ- 5 שנים, המובטח בשעבוד ראשון על הנכס Promenada שבוורשה עם שני בנקים אירופאיים.   
G City הינה חברת נדל"ן גלובלית העוסקת ברכישה, השבחה, פיתוח וניהול של נדל"ן מניב לשימושים מעורבים לרבות מסחר, משרדים ומגורים באזורים אורבאניים צפופי אוכלוסין בערים מרכזיות.
ליום 30 ביוני, 2023 הקבוצה מחזיקה ומנהלת 93 נכסים המשתרעים על שטח בנוי להשכרה של כ- 1.9 מיליון מ"ר בשווי של כ- 37 מיליארד ש"ח. מניות חברת G City נסחרות בבורסת תל אביב תחת הסימול "GCT".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה