ויראלי

כוכב "האח הגדול" משווה בין חמאס לציונות הדתית: "קיצוניים אלימים"

יוצא "האח הגדול" , ניר אבישי כהן, העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא כתב על המלחמה מנקודת מבטו האישית, כאשר עלה על מדים ונסע למילואים בדרום, והחליט לעשות השוואה בין חמאס לציונות הדתית: "בשני הצדדים תפיסה דתית קיצונית מכתיבה התנהלות אלימה"
מערכת ice |  12
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
מלחמת "חרבות ברזל" הגיעה הבוקר (שישי) ליומה ה-21, שלושה שבועות בדיוק מאז מתקפת הפתע האכזרית של חמאס, שהביאה להירצחם של למעלה מ-1,400 ישראלים, בעוד למעלה מ-5,000 בני אדם נפצעו במהלך הזמן הזה ועדיין 229 חטופים נמצאים בשבי החמאס נכון לרגע זה.
יוצא "האח הגדול", ניר אבישי כהן, העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא כתב על המלחמה מנקודת מבטו האישית, כאשר עלה על מדים ונסע למילואים בדרום, ועורר סערה גדולה אחרי שהשווה את ראשי החמאס לראשי הציונות הדתית.
בפוסט שהעלה כתב: "בדרך דרומה למילואים. אני הולך למלא את תפקידי כקצין אג"ם של החטיבה שאחראית על הגנת הגבול עם ירדן ומצרים. אני מבקש לכתוב כאן כמה מהמחשבות שלי - אני הולך להגן על המדינה שלי מפני אויבינו. האויבים שלנו הם ארגוני טרור רצחניים אשר נשלטים על ידי קיצוניים איסלאמיים. אסור שטבח של חפים מפשע ישראלים יענה בטבח של חפים מפשע פלסטינים".
"חשוב לזכור", המשיך כהן: "העם הפלסטיני הוא לא האויב שלנו. מיליוני פלסטינים אשר חיים כאן איתנו בין הים לירדן, הם לא האויב שלנו. בדיוק כמו רוב הישראלים כך גם רוב הפלסטינים, רק רוצים לחיות את חייהם בשלווה ובכבוד. שני העמים שחיים פה, העם היהודי והעם הפלסטיני, שבויים כבר עשרות שנים בידי מיעוט דתי אלים. בשני הצדדים, מיעוט דתי אלים מושך את הסכסוך לאלימות מזעזעת. כן, אני משווה בין ראשי החמאס לבין ראשי הציונות הדתית. בשני הצדדים תפיסה דתית קיצונית מכתיבה התנהלות אלימה".
לסיכום אמר: "המלחמה הזו תסתיים במוקדם או במאוחר. בסיומה שני העמים יהיו חייבים לערוך חשבון נפש עם המנהיגים. עלינו להתעורר ולא לתת לקיצוניים לשלוט פה. הפלסטינים והישראלים יהיו חייבים להוקיע את הפונדמנטליסטים. הישראלים יהיו חייבים להעיף מהשלטון את בן גביר, סמוטריץ' וחבורתם, והפלסטינים יהיו חייבים להעיף מהשלטון את ראשי החמאס. הלב הקרוע עם משפחות הנרצחים והנעדרים. ניפגש כאן או על בירה צוננת בשש אחרי המלחמה, נעשה הכל כדי שזו תהיה המלחמה האחרונה".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    לא חסרים אצלנו עיוורים שטרם התפכחו
    קובי 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיוורון פיזי, עיוורון מוחי, עיוורון מחשבתי. שבוי בשנאה עצמית ובתפיסת עולם שיקרית ומעוותת. מרבית השמאל התפכח והוא עדיין לא ! נגד מיפלצות ורוצחים תאבי דם ששואפים להשמיד אותנו צריך להילחם מלחמת חורמה. מי שמלמד ילדים בני 3 לדקור יהודים אין לו מקום בעולם הנאור ! איך החוצפן הזה מעז לעשות השוואות. הוא הראשון שצריך להוקיע ולהעמיד לדין על הסתה נגד ציבור שלם.
    סגור
  • 11.
    דביל אותם אזרחים גילו לחמאס הכל (ל"ת)
    אבי 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    אח טיפש
    יאנג 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חצוף!!!
    סגור
  • 9.
    איך מגדלים כזה טיפש בור ואסקפיסט? (ל"ת)
    ניר 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    דובר שוברים שתיקה
    ראובן 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכחתם שהוא משוברים שתיקה, מקווה שאיזה חייל ייתן לו כדור בגב במהלך הקרבות.
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    יש בדבריו חומר למחשבה, אפילו אם הרקע שלו הוא כזה
    DK 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    דת היא גורם המוות הראשון בשכיחותו בתולדות המין האנושי. במקום לספק לאדם מפלט ומרגוע, מקור כוח - הדת הפכה לסבה לסכסוכים ומחלוקות. מי שמלבה שנאה דתית בתירוצי קדושה - הוא הסבה למלחמה והרג, לא משנה איזו דת מניעה אותו.
    סגור
  • 6.
    שככתם פרט קטן
    ישראלי 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    13 1
    אבישי כהן הוא משוברים שתיקה ארגון שפועל נגד חיילי צה''ל באופן קבוע ולא אפילו פעם אחת נגד הרשות או החמאס כן תזכירו לאנשים שמדובר בתומך טרור מובהק
    סגור
  • 5.
    מרק טווין: שום כמות של ראיות לא יכולה לשכנע טיפש אחד (ל"ת)
    אורן 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 4.
    האח עם הגדול... אחים לנשק, אחים לנזק, אחים בלי חשק...
    לבנת חבלה 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    9 1
    זה האחים שלובשים גלימות אדומות ? יעניי שפחות מין ?
    סגור
  • 3.
    מעניין . לא חשבתי על זה (ל"ת)
    אבי 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    איזה דביל שמאלני שלא למד כלום. (ל"ת)
    יהודה קפלן 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 1.
    אז אני האויבת שלך ולא חמאס????
    אחד השפלים 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אולי הפלסטינים הם לא האויב שלך. אבל הם לגמרי הגדיר אותך בתור האויב שלהם. ואני והחברים שלי מהציונות הדתית, שעובדים, מפרנסים, משרתים ומתים על הגנת הארץ, נשמח אם תראו כלפינו קצת יותר סולידריות ופחות שינאה. ולא. אנחנו לא נאנוס פלסטיניות. לא נבקע א. ביטנן, לא נשרוף אותם חיים ולא נחתוך להם אצבעות. כן. אנחנו נלחם בעוז מול הקם להורגנו, גם אם הילדים שלו יפגעו תוך כדי.
    סגור