ויראלי

עובדת WIX באירלנד כתבה: "ישראל היא מדינה טרוריסטית" - ופוטרה

קורטני קרי עבדה בשירות לקוחות החברה הישראלית בדבלין ופוטרה לאחר שפרסמה ברשתות מסרים כגון:  "ישראל היא מדינה טרוריסטית", ו"אשמה בפשע האפרטהייד". ראש ממשלת אירלנד יצא להגנתה: "זה לא בסדר לפטר מישהו בגלל הדעות הפוליטיות שלו"

מערכת ice | 
קורטני קארי (צילום shutterstock, לינקדאין)
העובדת, קורטני קארי, פוטרה מתפקידה בשירות לקוחות בחברת WIX לאחר שהתבטאה העובדת במסרים אנטי ישראליים בלינקדאין כגון: "לשחרר את פלסטין", "ישראל היא מדינה טרוריסטית" ו"ישראל אשמה בפשע האפרטהייד". בהמשך טענה כי היא מגנה את כל סוגי הטרור, ללא קשר לתוקף או לקורבן.
ראש ממשלת אירלנד, ליאו ורדקר לא נשאר אדיש והתערב בפיטוריה. ורדקר אמר כי עליה לפנות לייעוץ משפטי אם יתברר שאכן פוטרה בגלל דעותיה הפוליטיות. גם סגן ראש הממשה, מישל מרטין תמך בקרי ואמר: "זה לא מקובל לפטר עובדת ששיתפה בדעה אישית, ולא עודדה לאלימות. אנחנו חיים פה בדמוקרטיה. אנחנו סובלניים לדיונים, לחופש הדיבור ולחופש הדעות".
ניר זוהר, נשיא WIX אמר לכלכליסט: "ויקס היא חברה עולמית והיא חברה פתוחה וליברלית. לעולם לא ננסה להגביל את הדעות הפוליטיות של אנשים, אך אנחנו מחזיקים במערכת חזקה של ערכים פנימיים לגבי הרוח הקבוצתית, השותפות והחברויות. האשמות הללו בתקופה קשה זו לא רק שהן פוגעות ברוח של הצוות הישראלי, אלא הן מאיימות על הקשרים בין המשרדים בדבלין המונים 500 עובדים במדינה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה