תקשורת ומדיה

אוויר לנשימה: אנה ארונוב מפנקת את נשות עוטף עזה

פרזנטורית רשת אינטימה הגיעה למלון בתל אביב בו מתאכסנות משפחות שפונו מבתיהן בשדרות, והעבירה שיעור ריקוד בהתנדבות לנשים. כל הנשים השוהות במלון הוזמנו להשתתף וקיבלו שעה של התרעננות
מערכת ice | 
אנה ארונוב באימון למען מפונות הדרום (צילום ללא)
אנה ארונוב, פרזנטורית רשת אינטימה, הגיעה למלון בראון ביץ' האוס בתל אביב, בו מתאכסנות משפחות שפונו מבתיהן בשדרות, והעבירה שיעור ריקוד בהתנדבות לנשים במטרה להנעים את זמנן.
השיעור התקיים הבוקר (שני) במלון בראון ביץ' האוס בתל אביב, כאשר כל הנשים השוהות במלון הוזמנו להשתתף וקיבלו שעה של התרעננות עם המורה לריקוד הטובה בישראל, אנה ארונוב, שגם חילקה בסוף השיעור פינוקים לשוהות במלון ולמשפחותיהן.

לאחר התבטאויותיה בעבר נגד הממשלה, ארונוב, אחת השופטות המוערכות של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, קיבלה קובץ של המלצות לאן מומלץ לה לעבור לגור ברחבי העולם ולא בישראל, מאת הצל.
כיאה לרבים שהביעו עמדה נגד מהלכי החקיקה המשפטית, גם ארונוב זכתה למטח של תגובות קשות ברשתות. יואב אליאסי כתב לה: "אנה, אני אעזור לך למצוא לאיפה לעבור. אולי לשוודיה? בעצם מאז ההגירה מסוריה, האונס עלה שם ב-1,472 אחוז ורצח ב300 אחוז אז פחות... אולי תיסעי לצרפת, בעצם עם עליית האסלאם הרדיקלי והאנטישמיות זה לא ממש ממש לא מקום בטוח. עזבי".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה