טלוויזיה

אלירז שדה דורש נקמה: "הגיע הזמן להשמיד. אלוהים איתנו"

מגיש הטלוויזיה וזוכה העונה השנייה של 'האח הגדול', אלירז שדה, ממשיך לדרוש נקמה אחרי הטבח המזעזע במתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בשבת שעברה: "הגיע הרגע לעצום עיניים, אוזניים, לב ועולם, ולהשמיד. כשהחמאס יבין שהמגן האנושי שלו כבר לא מגן אז הוא יתחיל לפחד ולמות. לא צריך את העולם איתנו, אלוהים איתנו"
תום נחום |  1
אלירז שדה (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
יומה ה-14 של מלחמת חרבות ברזל נמצא היום (חמישי) בעיצומו, המערכה הכבדה שגבתה את חייהם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים במתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס בשבת שעברה נמשכת, בעוד צה"ל ממשיך לפעול ברצועת עזה נגד מטרות חמאס וקבינט המלחמה בראשות נתניהו וגנץ מתכנס להערכות מצב תכופות. פרט לחברי הקבינט, עושה רושם שכמעט לכל אזרח יש דעה מוצקה על דרך הפעולה אותה לדעתו עליו לנקוט במלחמה מול חמאס בעזה, ביניהם גם מגיש הטלוויזיה, זוכה העונה השנייה של 'האח הגדול' ובעלה של אילנית לויאלירז שדה, שממשיך להתבטא בתקיפות בנושא.
שדה כתב בטוויטר כך: "העולם מחכה לנו, אחרינו כולם יחסלו אותם, גם אלה שעדיין מפחדים מהם. הגיע הרגע לעצום עיניים, אוזניים, לב ועולם, ולהשמיד. כשהחמאס יבין שהמגן האנושי שלו כבר לא מגן אז הוא יתחיל לפחד ולמות. לא צריך את העולם איתנו, אלוהים איתנו".
 
כל זאת לאחר שאתמול, בסדרת ציוצים שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו, כתב שדה כך ועסק בין היתר, גם בסיוע ההומניטרי שעתיד להיכנס לרצועת עזה: "לא מעניין אותי הסיפור של האויב שלי, לא מעניין אותי העבר או העתיד שלו, לא מעניין אותי האמא ולא הילד שלו, דמו מותר, הוא התיר את דם משפחתו. המוסר האירופאי מחכה שנלמד אותם איך משמידים רוע עד היסוד".

על התחושות בתוך הארץ הוסיף: "הערבים בתוך המדינה ומחוצה לה לא פעלו נגדנו רק כי פחדו, עכשיו אין פחד. חייבים לשלוט בכח ולהפחיד. להרעיד. לזעזע. מי יודע מה התכנית הבאה עלינו? אולי גם ערביי ישראל בהתקפה? מי בטוח בהסכמי השלום? צפון? ניסינו דרכי שלום תמימות מול שטן, כשלון מוחלט. רק כיבוש יסודי ומחיית זרע הרוע".
"השטן פגע בקודש הקודשים של העם היהודי, הבית היהודי, ילדים והורים, סבא וסבתא, אחים ואחיות, נשחטו בבתיהם, הבית היהודי מפוחד ומבוהל כרגע בכל הארץ, על מנת להשכין שקט ושלום בביתנו, הבית הערבי חייב לישון בפחד. פחד מוות. פחד לנשום. פחד לחיות. חייב לתכנן טוב ולבצע, עד היסוד. צריך להפסיק לדבר ולהפיץ בהם פחד במעשים. פחד מוות או מוות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך אלירז יודע שאלוקים איתנו? מה הוא נביא? (ל"ת)
    אחרי האסון הכבד הזה 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור